loader

CRM для товарного бізнесу

В бізнесі з продажу товарів успіх не обмежується лише якістю продукції. Тут важливо проявити себе, як стратегічного планувальника та побудувати ефективні канали взаємодії з клієнтами на різних етапах відносин з вашим брендом. Саме тут на допомогу приходить система CRM для товарки – ключовий спосіб розвитку компанії та її конкурентоспроможності.

Товарний бізнес та особливості його ведення

Однією з головних особливостей товарного бізнесу в Україні є необхідність ефективної організації ланцюжка постачання. Тут важливо мати надійну систему управління та оптимізувати процеси для задоволення потреб клієнтів.

В торгівлі вкрай важливо правильно побудувати оперативну обробку замовлень та доставки товарів. В умовах швидкого темпу життя та високих очікувань клієнтів, ефективність та швидкість обробки замовлень стають ключовими факторами успіху товарки. Споживач не буде чекати, він не буде виясняти чому у вас трапилась затримка – йому взагалі байдуже, що робиться у вас в бізнесі. Якщо клієнта щось не влаштовує, він просто піде іншого постачальника, тим самим позбавивши вас потенційного ліда.

Крім того, контроль над інвентарем, облік товарки та запобігання втрат також є складними завданнями для бізнесу. Складський контроль є важливим підрозділом у всіх напрямках бізнесу. Напевно, ні один власник не хоче в період активної торгівлі залишитись з нестачею товару на складі через банальну невідповідність облікових даних.

Описані причини – це тільки вершина айсбергу в переліку всіх труднощів, з якими стикається товарний бізнес. Однак індустрія не стоїть на місці і саме CRM – ключ до успішного розв'язання проблем. Буквально за кілька місяців після інтеграції системи власник зрозуміє наскільки простим може бути управління таким специфічним бізнесом.

Використання CRM для товарки

CRM для товарного бізнесу – це потужний інструмент, який значно полегшить процес продажу та підвищить ефективність роботи вашого бізнесу. Модель «всі дані в одному місці, яку використовують системи, дозволить власнику легко керувати всіма аспектами продажу: від обліку товарів на складі до відстеження замовлень та управління клієнтською базою даних. Розглянемо основні можливості ПЗ детальніше.

Обробка прайсів постачальників

Система CRM допоможе сформувати власний прайс з нуля на основі каталогів постачальників, партнерського торгового майданчика або сайту. Товарну базу можна доповнити додатковою інформацією, яка буде корисною кінцевому споживачу: фото, описи, технічні характеристики. CRM можна використовувати як PIM-систему для роботи з картками SKU.

Оновлення цін на відповідних платформах і сайтах

Власникам відразу декількох каналів збуту товарки відома типова проблема – синхронізація всіх даних, особливо ціни, на різних платформах. CRM система для товарки повністю вирішує даний момент. Можливість інтеграції різних каналів збуту автоматично синхронізує всі дані з єдиного каталогу з вашими зовнішніми майданчиками. Маркетплейси, інтернет-магазини або дошки оголошень України стануть одним цілим з CRM базою.

Збір замовлень з сайтів

Якщо бізнес має відразу кілька каналів торгівлі, власник може налаштувати CRM так, що система самостійно обробляє вхідні замовлення клієнтів без участі персоналу. Таким чином формується єдина воронка продажів, яку досить зручно відстежувати та при необхідності налаштовувати.

Робота із закупками

Ще одна важлива особливість товарки – автоматизація взаємодії з постачальниками. Це дозволяє виключити із даного ланцюжка людину і пов'язані з нею помилки. На основі вихідних даних система здатна сама визначити залишки і при необхідності сформувати заявку на поставки товару.

Фінанси

Контролюйте бюджет компанії та аналізуйте торгівлю. Формуйте рахунки, приймайте платежі та фіксуйте їх в єдиній інформаційній базі. CRM підтримує всі перелічені функції і навіть більше – здатна їх автоматизувати. Керівництво завжди матиме доступ до актуальної інформації про кожен чек або рахунок. Це допоможе бізнесу контролювати бухгалтерію, а власнику приймати обґрунтовані рішення по товарці.

Як функціонує CRM система для продажів

CRM система – це можливість привести всі бiзнес-процеси до єдиного стандарту. Це дозволяє збільшувати конверсію, заздалегідь виявляти проблеми та підвищити рівень сервісу.

В основі систем управління закладено декілька моделей, які дозволяють досягти описаних результатів:

  • Збір та аналіз даних. Успішна торгівля починається з розуміння потреб аудиторії. При використанні CRM система автоматично збирає дані про покупки: тип, кількість, вартість та інші деталі.
  • Персоналізований підхід. На основі зібраних даних програмний комплекс аналізує потенційні уподобання споживача. Це дозволяє налаштувати найкращі рекомендації з огляду на його попередні звернення.
  • Таргетована товарка. Частина вашої аудиторії давно не відвідувала каталог? Не проблема – CRM сповістить їх та сформує індивідуальні пропозиції.
  • Управління складом. CRM система для продажів постійно слідкує за кількістю проданих та наявних позицій, аналізує попит і попереджає про можливий дефіцит. З ПЗ ви назавжди забудете про нестачу товару в розпал покупок клієнтів.

Паралельно з іншими процесами система постійно збирає дані для аналітичної частини. Це допоможе власнику бізнесу визначити які напрямки зараз на підйомі, а яким потрібна додаткова увага.

Популярні CRM системи для товарки (товарного бізнесу)

Топ 5 програм для торговельного сегмента:

  • Pipeline: потужна товарна CRM система для оптової торгівлі з повним контролем торгового циклу – від знайомства з пропозицією до договору, ціна від 25 USD для стартового пакета (місяць);
  • Zoho CRM: консолідуйте продажі на єдиній потужній платформі, дане ПЗ надає весь потрібний функціонал для таких завдань, ціна від 37 EUR;
  • Salesforce Sales: хмарний сервіс з комплексним функціоналом – керування лідами, клієнтська база, маркетинг, інтеграція CRM із сайтом клієнта, ціна індивідуальна;
  • Infor CloudSuite: хмарний сервіс, який пропонує інструменти для всіх етапів життєвого циклу продажів, ціна від 790 USD (одноразова ліцензія);
  • SAP Hybris Cloud for Customer: комплексне рішення для автоматизації продажів, потужна хмарна система для будь-яких масштабів бізнесу, ціна від 54000 USD (ліцензія).

Вибір CRM слід виконувати, орієнтуючись на потреби та масштаби бізнесу. Наприклад, продукт SAP точно не підійде стартапам через високу вартість та комплексність системи.

Власна CRM для товарки: Переваги, економічна доцільність

Які бувають CRM системи в коробковому варіанті, ми розглянули. Тепер зупинимось на спеціальному типі даних комплексів – індивідуальне ПЗ. Такі CRM не створюються шаблонно, а проєктуються спеціально для конкретного бізнесу. Таким чином замовник отримує:

  • точний функціонал під конкретні завдання;
  • відповідність системі моделі бізнесу;
  • врахування інтересів компанії, її особливостей ти корпоративного стилю;
  • постійну підтримку від розробника.

Попри дещо високу вартість такої товарки, персональне ПЗ економічно вигідне в довгостроковій перспективі. Власнику не потрібно регулярно вносити платежі за ліцензію або хмарні сервіси. Більше того, для масштабування чи додавання додаткового функціоналу немає потреби купляти нові пакети – доопрацювання ПЗ здійснюється на базі готового ядра. Зацікавив такий підхід – звертайтесь в SKYLEX! Ми завжди знайдемо найкращі рішення для вашого бізнесу.

Зворотний зв'язок

Напишіть нам для консультації

Дякуємо! Ми Вам відповімо найближчим часом.
Введіть ваше імʼя
Введіть вашу пошту
Введіть ваш номер телефону
Введіть ваше запитання
TOP