В бізнесі з продажу товарів успіх не обмежується лише якістю продукції. Тут важливо проявити себе, як стратегічного планувальника та побудувати ефективні канали взаємодії з клієнтами на різних етапах відносин з вашим брендом. Саме тут на допомогу приходить система CRM для товарки – ключовий спосіб розвитку компанії та її конкурентоспроможності.
Однією з головних особливостей товарного бізнесу в Україні є необхідність ефективної організації ланцюжка постачання. Тут важливо мати надійну систему управління та оптимізувати процеси для задоволення потреб клієнтів.
В торгівлі вкрай важливо правильно побудувати оперативну обробку замовлень та доставки товарів. В умовах швидкого темпу життя та високих очікувань клієнтів, ефективність та швидкість обробки замовлень стають ключовими факторами успіху товарки. Споживач не буде чекати, він не буде виясняти чому у вас трапилась затримка – йому взагалі байдуже, що робиться у вас в бізнесі. Якщо клієнта щось не влаштовує, він просто піде іншого постачальника, тим самим позбавивши вас потенційного ліда.
Крім того, контроль над інвентарем, облік товарки та запобігання втрат також є складними завданнями для бізнесу. Складський контроль є важливим підрозділом у всіх напрямках бізнесу. Напевно, ні один власник не хоче в період активної торгівлі залишитись з нестачею товару на складі через банальну невідповідність облікових даних.
Описані причини – це тільки вершина айсбергу в переліку всіх труднощів, з якими стикається товарний бізнес. Однак індустрія не стоїть на місці і саме CRM – ключ до успішного розв'язання проблем. Буквально за кілька місяців після інтеграції системи власник зрозуміє наскільки простим може бути управління таким специфічним бізнесом.
CRM для товарного бізнесу – це потужний інструмент, який значно полегшить процес продажу та підвищить ефективність роботи вашого бізнесу. Модель «всі дані в одному місці, яку використовують системи, дозволить власнику легко керувати всіма аспектами продажу: від обліку товарів на складі до відстеження замовлень та управління клієнтською базою даних. Розглянемо основні можливості ПЗ детальніше.
Система CRM допоможе сформувати власний прайс з нуля на основі каталогів постачальників, партнерського торгового майданчика або сайту. Товарну базу можна доповнити додатковою інформацією, яка буде корисною кінцевому споживачу: фото, описи, технічні характеристики. CRM можна використовувати як PIM-систему для роботи з картками SKU.
Власникам відразу декількох каналів збуту товарки відома типова проблема – синхронізація всіх даних, особливо ціни, на різних платформах. CRM система для товарки повністю вирішує даний момент. Можливість інтеграції різних каналів збуту автоматично синхронізує всі дані з єдиного каталогу з вашими зовнішніми майданчиками. Маркетплейси, інтернет-магазини або дошки оголошень України стануть одним цілим з CRM базою.
Якщо бізнес має відразу кілька каналів торгівлі, власник може налаштувати CRM так, що система самостійно обробляє вхідні замовлення клієнтів без участі персоналу. Таким чином формується єдина воронка продажів, яку досить зручно відстежувати та при необхідності налаштовувати.
Ще одна важлива особливість товарки – автоматизація взаємодії з постачальниками. Це дозволяє виключити із даного ланцюжка людину і пов'язані з нею помилки. На основі вихідних даних система здатна сама визначити залишки і при необхідності сформувати заявку на поставки товару.
Контролюйте бюджет компанії та аналізуйте торгівлю. Формуйте рахунки, приймайте платежі та фіксуйте їх в єдиній інформаційній базі. CRM підтримує всі перелічені функції і навіть більше – здатна їх автоматизувати. Керівництво завжди матиме доступ до актуальної інформації про кожен чек або рахунок. Це допоможе бізнесу контролювати бухгалтерію, а власнику приймати обґрунтовані рішення по товарці.
CRM система – це можливість привести всі бiзнес-процеси до єдиного стандарту. Це дозволяє збільшувати конверсію, заздалегідь виявляти проблеми та підвищити рівень сервісу.
В основі систем управління закладено декілька моделей, які дозволяють досягти описаних результатів:
Паралельно з іншими процесами система постійно збирає дані для аналітичної частини. Це допоможе власнику бізнесу визначити які напрямки зараз на підйомі, а яким потрібна додаткова увага.
Топ 5 програм для торговельного сегмента:
Вибір CRM слід виконувати, орієнтуючись на потреби та масштаби бізнесу. Наприклад, продукт SAP точно не підійде стартапам через високу вартість та комплексність системи.
Які бувають CRM системи в коробковому варіанті, ми розглянули. Тепер зупинимось на спеціальному типі даних комплексів – індивідуальне ПЗ. Такі CRM не створюються шаблонно, а проєктуються спеціально для конкретного бізнесу. Таким чином замовник отримує:
Попри дещо високу вартість такої товарки, персональне ПЗ економічно вигідне в довгостроковій перспективі. Власнику не потрібно регулярно вносити платежі за ліцензію або хмарні сервіси. Більше того, для масштабування чи додавання додаткового функціоналу немає потреби купляти нові пакети – доопрацювання ПЗ здійснюється на базі готового ядра. Зацікавив такий підхід – звертайтесь в SKYLEX! Ми завжди знайдемо найкращі рішення для вашого бізнесу.
Напишіть нам для консультації
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.