Цей проєкт є ERP системою для керування станцією із "замивки" та ремонту танк-контейнерів (спеціальні місткості, в яких перевозять хімічні речовини).
Проєкт був написаний повністю “з нуля” і надійшов до нас у січні 2021 року. На той час наш клієнт вже тривалий час активно користувався системою. Тому було важливо “підхопити” проєкт і продовжити роботу над ним. У проекті використовується фреймворк Symfony, у якому ми є фахівцями. Тому процес переходу пройшов для всіх максимально злагоджено.
Система складалася з єдиного проекту, в якому були задіяні співробітники, адміністратори та клієнти.
Першим питанням, яке обговорювалося, було питання забезпечення більшої безпеки проекту, стабільності, і, звичайно, питання доопрацювання нового функціоналу.
Оскільки в системі вже було написано велику кількість функціоналу, було вирішено, що переписувати проект з нуля не раціонально. Однак для забезпечення більш високого рівня безпеки облікових записів клієнтів було вирішено виділити їх в окремий проект.
Ми також провели аудит сервера, на якому функціонував проект, і підготували список дій, необхідних для посилення безпеки.
Сьогодні функціонал проекту включає 49 модулів, за допомогою яких можна налаштовувати проект, керувати всіма процесами, виставляти рахунки та завантажувати їх в бухгалтерську програму, а також формувати звіти для керівництва.
Модуль "Управління клієнтами" дозволяє додати нового клієнта, додати для нього договір, налаштувати знижки на послуги, вказати контактні дані та офіційні реквізити, що будуть використовуватися для формування рахунків на оплату. Також можна вибрати тип клієнта, що дозволяє по різному вести роботу з ними.
Модуль замовлень дозволяє керувати основними процесами компанії. З цим модулем працюють співробітники. Наразі цей модуль максимально автоматизує роботу, щоб зменшити кількість помилок та кількість часу, що витрачається на обробку замовлень. В системі є ще два аналогічні модулі для обліку ремонтів та модуль для групування всіх видів робіт в одному місці для зручності виконання.
Система має всі механізми для формування рахунку для клієнта на основі інформації про послуги та їх вартості. Є можливість вивантажити рахунок для бухгалтерської програми та сформувати PDF-документ для клієнта. Є можливість сформувати авансовий рахунок та багато іншого. Цей модуль був останнім і, напевно, найбільшим, оскільки він впливає на всі частини системи.
Для полегшення планування співробітники використовують календар, інтегрований у робочий процес. Календар дозволяє планувати роботу та оперативно обробляти запити. Пізніше інформація з цього модуля збирається у звіт для моніторингу ефективності напрямків роботи компанії.
Створено унікальний модуль для управління складом. По суті, це карта з комірками, де можуть зберігатися танк-контейнери. Таким чином, працівник на навантажувачі може візуально визначити, де знаходиться танк-контейнер. Карта також має можливість пошуку за номером ТК.
У цьому модулі працівники можуть переміщати контейнери з однієї комірки в іншу, додавати або видаляти комірки. Карта має кольорове кодування, що дозволяє візуально визначити статус комірки. Інформація з цього модуля також інтегрується в інші частини проекту. Також на основі інформації з модуля "Склад" формуються звіти для керівництва.
Система має можливість формувати різноманітні звіти:
Деякі звіти дозволяють вивантажити інформацію у форматі Excel, якщо потрібно проаналізувати інформацію більш детально.
Система також передбачає різноманітні сповіщення клієнта про завершення етапів робіт над танк-контейнерами.
Особистий кабінет клієнта напряму звʼязаний з адміністративною частиною проекту. Тому всі зміни, внесені в адмін панелі, автоматично відображатимуться у клієнтському кабінеті.
Співробітники компаній-клієнтів можуть зайти в особисті кабінети, змінити налаштування та переглянути основну інформацію про компанію.
Після авторизації співробітники можуть керувати запитами та переглядати їхні статуси. Такий підхід значно скоротив час, необхідний компанії для обробки запитів, а також зменшив кількість часу, що витрачається на електронні листи або телефонні дзвінки для уточнення деталей запитів.
Клієнти мають повний доступ до фінансових документів через свій обліковий запис, включаючи можливість вивантажувати рахунки для оплати у форматі PDF. Крім того, вони можуть вивантажувати сертифікати, видані після виконання замивки, та звіти про візуальний огляд танк-контейнерів.
Проект розміщено на двох окремих серверах, що дозволило ізолювати публічну частину від адміністративної
Використовується єдина база даних, що дозволило забезпечити клієнтам системи швидкий доступ до оновлень
Два проекти написані на різних версіях PHP та фреймворку Symfony
Завдяки плідній співпраці під час роботи над проектом було розроблено багато функціональних можливостей, які допомогли підвищити ефективність роботи компанії та залучити нових клієнтів. Система стала більш сучасною і тепер охоплює всі бізнес-процеси в електронному вигляді. Перевагою системи є те, що після впровадження кожного модуля зменшилася кількість паперового документообігу.
Цілі, поставлені на початку проекту, були досягнуті за перший рік співпраці. Тому решта часу інвестувалася в розробку нового функціоналу.
З цієї статті ви дізнаєтеся для чого потрібна ERP, в чому переваги системи та які бізнеси її потребують. Інформація в ній допоможе визначитись чи підходять вам уже готові ERP рішення або варто розробити власний продукт для управління.
Читати далiERP vs CRM – вибираємо програмний комплекс для бізнесу. Призначення кожної системи. Головні відмінності в комплексах ПЗ ERP, CRM. Критерії вибору програми.
Читати далiКороткий опис різних видів системи управління. Яку роль CRM та ERP комплекси відіграють в бізнес-процесах, кому потрібні.
Читати далiМи використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.