Метою проєкту було перейти на CRM власної розробки замість SaaS-рішення, фактично здійснити реплатформінг. Розроблена нами CRM-система має на меті автоматизувати і покращити співпрацю з клієнтами та забезпечити зручний документообіг. Вона дозволяє переглядати та керувати власними активами зі свого кабінету. Дана CRM створює для компанії зручні можливості для управління персоналом, зокрема контролювати доступ працівників до інформації та до відповідних функцій.
CRM-система складається з трьох основних інтерфейсів, кожен з яких має свій функціонал:
1. Інтерфейс адміністратора - допомагає компанії контролювати та редагувати інформацію про активи клієнтів, а також контролювати та організовувати роботу працівників.
2. Інтерфейс клієнта - призначений для зручного перегляду та контролю інформації про власні активи.
У даному розділі ми можемо бачити список клієнтів також можна додати нових клієнтів,переглядати та редагувати інформацію про клієнтів, додавати нові документи для клієнтів та переглядати,редагувати інформацію про активи клієнтів та додавати нові активи.А також сформувати звіт про всю інформацію в форматі PDF.
У даному розділі ми можемо бачити список працівників та додавати нових. Також можемо надавати працівникам ролі, фактично доступ до інформації. Є дві ролі:
1. Адміністратор - має широкі можливості, може бачити інформацію всіх консультантів та клієнтів.
2. Консультант - працівник з цим рівнем може бачити інформацію тільки своїх клієнтів.
У розділі "Календар" ми можемо бачити заплановані події та інформацію, наприклад, про закінчення терміну дії того чи іншого документа у клієнтів за місяць, тиждень або день. Також доступна функція синхронізації з календарем в Outlook, що автоматизує процес планування.
У розділі "Словники" знаходиться інформація про такі категорії, як компанії, країни, валюти тощо. Це потрібно для використання drop-down меню. Таке меню дозволяє заощадити місце на екрані та час при заповненні даних про клієнта чи документ, зберігаючи інтерфейс чистим і організованим.
"Drop-down" меню — це елемент користувацького інтерфейсу, який дозволяє користувачеві вибирати один варіант зі списку, що з'являється, коли користувач натискає на меню.
Це інформаційний розділ, де ми можемо переглянути та відредагувати дані про офіс, зокрема такі як сайт, валюта, адреса, контактні дані тощо.
В "Інтерфейсі Клієнта" клієнт може переглядати інформацію, яку про нього завантажили в систему, зокрема свої персональні дані, інформацію про документи та свої активи.Ці розділи працюють так само, як і в "Інтерфейсі Адміністратора", з єдиною відмінністю: клієнт має право лише переглядати інформацію без права редагування.
Проект розміщено на віртуальному сервері Ubuntu 22.04. Використання віртуального сервера дозволяє повністю контролювати налаштування та "підганяти" сервер під наші потреби для найкращої продуктивності.
Використовується сама популярна база даних Mysql версії 8.0.
Використовується найновіша версія PHP - 8.3 та найновіша LTS версія Symfony - 6.4.
В результаті цього проєкту ми розробили просту, але водночас дуже ефективну CRM-систему з урахуванням потреб компанії. Вона допомагає ефективно вести облік клієнтів та їх активів, зберігати їхні персональні дані, документацію, здійснювати аналіз даних, автоматизувати процес формування звітів та планування подій, а також забезпечує контроль за терміном дії контрактів, договорів тощо. Компанія за допомогою даної CRM-системи може надійно контролювати доступи своїх працівників до персональних даних клієнтів. Також для клієнтів створено зручний кабінет, де вони можуть зручно переглядати та контролювати інформацію про себе та свої активи.
Якщо вам сподобалась така CRM-система або ви хочете замовити розробку CRM-системи під потреби вашого бізнесу з іншим функціоналом, залиште заявку у формі зворотного зв'язку, і ми з вами зв'яжемося для обговорення вашого проекту.
Для чого таке різноманіття CRM систем. Причини необхідності в різних видах даного ПЗ. Класифікація CRM за різними критеріями. Приклади ПЗ.
Читати далiERP vs CRM – вибираємо програмний комплекс для бізнесу. Призначення кожної системи. Головні відмінності в комплексах ПЗ ERP, CRM. Критерії вибору програми.
Читати далiCRM системи в сучасному бізнесі. Ефективний інструмент автоматизації бізнес-процесів. Переваги інтеграції CRM в компанію. Приклад роботи системи.
Читати далiМи використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.