https://skylex.com.ua/blog/crm-dlya-salonu-krasyРозширення клієнтської бази, працівників та зростання кількості внутрішніх процесів – наслідки нормальної еволюції бізнесу. Проте настає момент, коли керувати всіма напрямками однаково якісно складно. Вчасно застосовані засоби допоможуть в автоматизації робочих процесів. Такими є ERP та CRM системи.
Інтеграція подібних комплексів вважається необхідним критерієм подальшого розвитку компанії. Бізнес, який стоїть на місці, не може конкурувати з аналогічними. Сучасні темпи розвитку різних сфер вимагають від власників серйозних заходів і CRM та ERP – ключові елементи.
Якщо раніше робочі процеси припускали ручне керування процесами, то сьогодні це вкрай неефективно. CRM для бізнесу, як і ERP належать до комплексних систем, покликаних перенести рутинну роботу працівників на ПЗ. Це призводить до зниження кількості потенційних помилок та економії часу на одного клієнта.
Потрібно розуміти, що розробка CRM або використання існуючої технології для оптимізації процесів взаємодії між компанією і клієнтською базою - це основний інструмент відділу продажів. CRM для бізнесу виконує декілька важливих завдань:
CRM для бізнесу – це повноцінна база даних на кожного клієнта. Без неї кожна компанія витрачала б багато часу на діалог з покупцем: уточнення деталей, який товар, реквізити замовника та інші. CRM «пам’ятає» цю інформацію, а значить, процес оформлення займає в рази менше часу.
Так як і попереднє ПЗ, розробка ERP прискорює керування процесами компанії та розподіляє їх між персоналом. В її функції входить:
Аналітика подається у вигляді наочних дашбордів. Керівництву не потрібно аналізувати таблиці та графіки вручну. ERP система для бізнесу проведе аналітику самостійно і видасть наочні результати. З таким ПЗ зручно забезпечувати роботу різних відділів компанії в режимі одного цілого.
ERP для бізнесу дає повне уявлення про можливості фірми. Наприклад, під час замовлення комплекс автоматично проаналізує наявність товару на складі, поточну вартість і створить попередній пакет документів для відвантаження. Раніше цим займались працівники. ERP виконає завдання в автономному режимі, за мінімальний час.
Головна перевага ERP та CRM в плані роботи з даними полягає в хронологічності. Системи автоматично структурують дані таким чином, щоб працівники бачили їх від моменту першого контакту з клієнтом, до поточного статусу.
Ви можете замовити створення даних систем в Skylex. Наша веб-студія орієнтована на дані продукти та має досвід їх розробки під різні запити клієнтів.
CRM система для бізнесу забезпечує ефективну роботу з кожним покупцем. Працівник відразу бачить всю історію клієнта: покупки, операції, замовлення, звернення до технічної служби. CRM для бізнесу об'єднує всі канали зв'язку (телефон, сайт, соц. мережі) в одному місці, створюючи єдину інформаційну структуру.
Інтеграція ERP в бізнес дозволить структурувати всі дані компанії, від наявності товару на складі до документації. Це забезпечує єдину інфосистему для всіх відділів фірми з можливістю оперативно приймати операційні рішення. Швидкість в бізнесі значить багато.
Ми вже розповідали чим відрізняються ERP та CRM, проте визначимо два ключові критерії:
CRM потрібна тоді, коли бізнес сконцентрований на продажі;
ERP більш масштабна, система підходить при необхідності налагодження процесів у всіх відділах, а не тільки напрямку продажів.
Спрощено кажучи, ERP для бізнесу виправдано тоді, коли пріоритет компанії відданий потужностям виробництвом та складським процесам. Проте не слід однозначно розділяти дані продукти. Існують великі комплекси ПЗ, які об'єднують ERP та CRM для бізнесу в одному пакеті. Такі рішення підходять великим компаніям зі складною структурою управління.
Якщо вас зацікавила розробка ERP чи CRM для вашого бізнесу — замовте індивідуальну консультацію — напишіть нам у формі зворотного звʼязку.
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.