loader

Впровадження CRM систем

Ви вирішили запровадити систему CRM на своєму підприємстві, проте не знаєте як підійти до цього питання? Сьогодні ми розглянемо головні моменти інтеграції CRM, розкажемо про технічні аспекти вибору системи та формування прайсу на послуги.

Впровадження CRM систем

Правильно організовані бізнес процеси грають вирішальну роль в успішності компанії. Нерідко підприємці втрачають значну частину аудиторії збуту через погано налаштовані робочі моменти. Використання застарілих методів управління, наприклад електронних таблиць, уповільнює розвиток підприємства, його перехід на новий рівень. Тільки впровадження CRM системи здатне подолати всі бар'єри та надати бізнесу необхідний імпульс для росту.

Що таке впровадження CRM систем на підприємстві

Сучасна модель управління компанією цілком побудована на відносинах з клієнтом. Він відіграє вирішальну роль в прибутковості бізнесу. Якщо раніше всі способи керування ринками збуту передбачали ручне вибудовування каналів комунікації, то сьогодні це здатні виконувати автоматизовані комплекси.

Впровадження CRM системи на підприємство не має на меті штучно ускладнити робочі процеси, залишаючись при цьому в тренді. Комплекс управління потрібен, щоб зібрати максимальну детальну інформацію про потенційних споживачів. Чим краще ви знаєте свого клієнта, тим більше він довіряє вашим пропозиціям.

Послуга впровадження CRM – це комплекс робіт, під час яких внутрішні процеси компанії переводяться на автоматизовану систему управління. Це включає наступні пункти:

  • аналіз завдань бізнесу;
  • підбір відповідного ПЗ на основі можливостей, ціни проєкту та вимог замовника;
  • налаштування системи, бізнес-процесів;
  • формування зв'язків системи з іншими (зовнішніми) інструментами керування;
  • навчання персоналу.

Впровадження CRM на підприємстві часто вводить керівництво в режим паніки. В уяві багатьох власників, автоматизована модель управління означає кардинальні зміни в компанії. Цей міф сформувався через елементарне незнання подібних процесів. Впровадження CRM системи має на меті єдине – покращенні відносин бренду з аудиторією збуту, формування позитивного іміджу фірми і збільшення якості обслуговування.

Грамотна інтеграція сайту CRM гарантує швидкий перехід фірми на новий етап розвитку. Вже за декілька місяців компанія відчує позитивний ефект від такого рішення.

Коли бізнесу варто задуматись над впровадженням CRM систем

Послуга впровадження CRM потрібна всім – такі реалії сучасного бізнесу. Це не вимога ринку, це грамотний підхід до розвитку власної компанії. Проте є сегменти, які найбільше потребують інтеграції систем управління. Це малий та середній бізнеси, а також стартапи.

Чому це настільки критично:

  • малий сегмент і стартапи просто не можуть дозволити собі витрачати клієнтську базу – це гарантований крах фірми;
  • молодим підприємства потрібен строгий контроль бюджету – від цього залежить маржинальність бізнесу та його ріст;
  • в малому сегменті завжди високий поріг входження, а значить конкуренція постійно зростає. 

Чи можливо залишити все на своїх місцях і не думати як впровадити CRM на своє підприємство? Звичайно, багато бізнесу і досі працює вручну. Проте чи ефективні вони на сучасному ринку – питання відкрите.

Як впровадити CRM зі сторони моделі бізнесу

Перед тим, як впровадити CRM систему на підприємстві, замовнику необхідно врахувати ряд факторів. В першу чергу, модель ведення бізнесу. Щоб краще розуміти свої потреби, варто розглянути декілька питань:

  1. Чітко визначити проблемні місця бізнесу. Що заважає досягти поставлених цілей. Яка рутинна робота відбирає час в персоналу.
  2. Проаналізувати проблеми відділу роботи з клієнтами. Визначити потенційні причини низької конверсії клієнтів.
  3. Який формат взаємодії з клієнтами більш вигідний вашому напрямку.
  4. Чи потрібна детальна карта покупця, відомості про його інтереси та вподобання. Можливо достатньо комунікації на рівні звичайних пропозицій.
  5. Хто буде працювати з автоматизацією. Чи буде керівництво залучене до використання інструментів.
  6. Чи потрібні додаткові способи автоматизації: аналітика, оповіщення, керування доставкою, документообіг та інші опції.
     

Також обов’язково розуміти, що таке CRM та як вона працює. 

Існують бізнес моделі, при яких впровадження даного ПЗ неефективне. До них відносяться:

  • Прохідні клієнти. Це споживачі, які використовують ваші пропозиції одноразово. Для таких підприємств зовсім не обов'язково запускати потужні маркетингові кампанії, сповіщати клієнта про новинки. Формувати базу споживачів не має сенсу.
  • Підприємство, яке працює з вузькими замовленнями. Сюди відносяться державні, профільні компанії. В такому бізнесі не має потреби залучати додаткових клієнтів – вони формуються природним шляхом.

Орієнтуючись на модель керування компанією, замовник зможе підібрати найкращий варіант програми. 

Як впровадити CRM зі технічної сторони

Першочерговими технічними аспектами є наявність апаратного забезпечення (сервер, ПК) та стабільного з'єднання з мережею. Додатково замовнику потрібно визначитись:

  • чи потрібна мобільна версія;
  • можливість підключення зовнішніх інструментів через API;
  • хмарна чи коробкова версія – від цього також залежить ціна впровадження CRM системи;
  • масштаби залучення інструментів: впровадження ПЗ для конкретного відділу підприємства чи для всієї компанії. 

Всі описані пункти впливають на ціну. Найкращим рішенням стане баланс між потребами та фінансовими можливостями. Наприклад, стартапам не потрібні комплексні застосунки – це просто не їх рівень. Таким чином можна зменшити ціну інтеграції, однак отримати дієве ПЗ.

Ціни на впровадження CRM систем

Програма підбирається виходячи з потреб. Існує популярний міф: чим вища ціна продукту, тим якісніше рішення отримує замовник. Це, звичайно, не правда. Ціна впровадження CRM системи формується на основі декількох факторів:

  • функціональні можливості;
  • підтримка зовнішніх додатків;
  • технічні можливості: IP-телефонія, оповіщення бази користувачів в соціальних та інших мережах;
  • гнучкість налаштувань;
  • версія системи: коробкова чи хмарна;
  • розробник.

Перед тим, як впровадити CRM, рекомендуємо уважно вивчити пропозиції розробника. Тестовий період – ідеальна можливість ознайомитись з програмою. Це дасть час власнику зрозуміти, наскільки продукт задовольняє його потреби.

Як правило, інформацію скільки коштує впровадити CRM під ключ виконавець оголошує після знайомства з проєктом. Уважно складіть список критеріїв до ПЗ – на основі цих даних формуватиметься кінцева вартість.

Послуги впровадження CRM від компанії Skylex

Компанія Skylex – новатор в питаннях розробки CRM та інтеграції готових продуктів. Ми використовуємо персональний підхід до кожного замовника. Це допомагає нам заглибитись в суть проблеми та знайти ефективні шляхи її рішення. Звертайтесь, разом ми знайдемо дієві інструменти розвитку вашого бізнесу!

Замовити CRM - систему

Дякуємо! Ми Вам відповімо найближчим часом.
Введіть ваше імʼя
Введіть вашу пошту
Введіть ваш номер телефону
Введіть ваше запитання
Якщо вам потрібна CRM — замовте індивідуальну консультацію — напишіть нам у формі зворотного звʼязку.

TOP