Ви вирішили запровадити систему CRM на своєму підприємстві, проте не знаєте як підійти до цього питання? Сьогодні ми розглянемо головні моменти інтеграції CRM, розкажемо про технічні аспекти вибору системи та формування прайсу на послуги.
Правильно організовані бізнес процеси грають вирішальну роль в успішності компанії. Нерідко підприємці втрачають значну частину аудиторії збуту через погано налаштовані робочі моменти. Використання застарілих методів управління, наприклад електронних таблиць, уповільнює розвиток підприємства, його перехід на новий рівень. Тільки впровадження CRM системи здатне подолати всі бар'єри та надати бізнесу необхідний імпульс для росту.
Сучасна модель управління компанією цілком побудована на відносинах з клієнтом. Він відіграє вирішальну роль в прибутковості бізнесу. Якщо раніше всі способи керування ринками збуту передбачали ручне вибудовування каналів комунікації, то сьогодні це здатні виконувати автоматизовані комплекси.
Впровадження CRM системи на підприємство не має на меті штучно ускладнити робочі процеси, залишаючись при цьому в тренді. Комплекс управління потрібен, щоб зібрати максимальну детальну інформацію про потенційних споживачів. Чим краще ви знаєте свого клієнта, тим більше він довіряє вашим пропозиціям.
Послуга впровадження CRM – це комплекс робіт, під час яких внутрішні процеси компанії переводяться на автоматизовану систему управління. Це включає наступні пункти:
Впровадження CRM на підприємстві часто вводить керівництво в режим паніки. В уяві багатьох власників, автоматизована модель управління означає кардинальні зміни в компанії. Цей міф сформувався через елементарне незнання подібних процесів. Впровадження CRM системи має на меті єдине – покращенні відносин бренду з аудиторією збуту, формування позитивного іміджу фірми і збільшення якості обслуговування.
Грамотна інтеграція сайту CRM гарантує швидкий перехід фірми на новий етап розвитку. Вже за декілька місяців компанія відчує позитивний ефект від такого рішення.
Послуга впровадження CRM потрібна всім – такі реалії сучасного бізнесу. Це не вимога ринку, це грамотний підхід до розвитку власної компанії. Проте є сегменти, які найбільше потребують інтеграції систем управління. Це малий та середній бізнеси, а також стартапи.
Чому це настільки критично:
Чи можливо залишити все на своїх місцях і не думати як впровадити CRM на своє підприємство? Звичайно, багато бізнесу і досі працює вручну. Проте чи ефективні вони на сучасному ринку – питання відкрите.
Перед тим, як впровадити CRM систему на підприємстві, замовнику необхідно врахувати ряд факторів. В першу чергу, модель ведення бізнесу. Щоб краще розуміти свої потреби, варто розглянути декілька питань:
Також обов’язково розуміти, що таке CRM та як вона працює.
Існують бізнес моделі, при яких впровадження даного ПЗ неефективне. До них відносяться:
Орієнтуючись на модель керування компанією, замовник зможе підібрати найкращий варіант програми.
Першочерговими технічними аспектами є наявність апаратного забезпечення (сервер, ПК) та стабільного з'єднання з мережею. Додатково замовнику потрібно визначитись:
Всі описані пункти впливають на ціну. Найкращим рішенням стане баланс між потребами та фінансовими можливостями. Наприклад, стартапам не потрібні комплексні застосунки – це просто не їх рівень. Таким чином можна зменшити ціну інтеграції, однак отримати дієве ПЗ.
Програма підбирається виходячи з потреб. Існує популярний міф: чим вища ціна продукту, тим якісніше рішення отримує замовник. Це, звичайно, не правда. Ціна впровадження CRM системи формується на основі декількох факторів:
Перед тим, як впровадити CRM, рекомендуємо уважно вивчити пропозиції розробника. Тестовий період – ідеальна можливість ознайомитись з програмою. Це дасть час власнику зрозуміти, наскільки продукт задовольняє його потреби.
Як правило, інформацію скільки коштує впровадити CRM під ключ виконавець оголошує після знайомства з проєктом. Уважно складіть список критеріїв до ПЗ – на основі цих даних формуватиметься кінцева вартість.
Компанія Skylex – новатор в питаннях розробки CRM та інтеграції готових продуктів. Ми використовуємо персональний підхід до кожного замовника. Це допомагає нам заглибитись в суть проблеми та знайти ефективні шляхи її рішення. Звертайтесь, разом ми знайдемо дієві інструменти розвитку вашого бізнесу!
Якщо вам потрібна CRM — замовте індивідуальну консультацію — напишіть нам у формі зворотного звʼязку.
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.