Чи потрібна CRM салону краси? Звичайно так. Однак перед тим, як впроваджувати систему у свій бізнес, ознайомтесь з нашим матеріалом. Тут ми розповімо особливості використання CRM в б'юті індустрії, наведемо приклади ПЗ.
Бізнес у сфері краси потребує ретельного контролю якості. Без цього неможливо утримати клієнтів на своєму бренді. Допомогти власниками реалізувати це завдання зможе інтеграція CRM системи для салону краси. Це потужний інструмент, який має все для оптимізації закладу. Система дасть можливість залучити більшу аудиторію до пропозицій, а також покращить взаємодію між споживачем та фірмою.
Традиційні методи роботи з клієнтами в даному сегменті ринку кардинально відрізняються. Власнику потрібно зрозуміти: якщо ви хочете залучити більшу клієнтську аудиторію у свій салон, дайте їм кращий сервіс. В такому випадку підходить зручна CRM для малого бізнесу. Записи в зошиті або в таблиці Excel – відверто недієві варіанти.
Щоб зрозуміти чи потрібна CRM вашому бізнесу, достатньо дати відповіді на наступні запитання:
Якщо відповідей немає або вони породжують ще більше запитань, тоді CRM – ваш вибір. Система покликана автоматизувати рутинні процеси та виключити людський фактор. CRM для салону краси дозволяє вести детальну статистику споживачів, враховувати їх інтереси та готувати персоналізовані пропозиції. В індустрії краси важливо мотивувати клієнтів. CRM успішно справляється з такими завданнями.
Найкраща CRM для салону краси повинна враховувати всі особливості конкретного бізнесу. Наведемо приклади популярних систем, які успішно використовують в Україні:
Ці програми являються універсальними і добре зарекомендували себе на практиці. Вони дозволяють автоматизувати більшість робочих моментів, з якими стикаються власники салонів краси. Ціна впровадження CRM залежить від обсягу роботу та розраховується індивідуально.
Проте досить часто виникає необхідність вузькоспеціалізованого набору інструментів – в таких випадках необхідно звернути увагу на індивідуальні CRM.
Для забезпечення якісного сервісу салони краси повинні реагувати на «настрої» клієнтів. Це проявляється у персональних пропозиціях, чіткому плануванні розкладу записів. Виконувати це вручну досить складно, якщо потік клієнтів перевищує декілька десятків в день.
CRM для салону краси дозволяє гнучко оперувати великим потоком даних, без прямої участі людини. Візьмемо для прикладу популярну функцію оповіщення. CRM система для б'юті індустрії автоматично аналізує список клієнтів, записаних на найближчий час. Залежно від налаштувань, CRM здатна сповістити людину, нагадуючи про її візит до салону краси. При цьому персоналу навіть не потрібно слідкувати за записом – програма сама нагадає майстру про час та тип послуги.
Система CRM вигідна і в плані комунікації між персоналом. Важливі моменти, організаційні питання будуть на контролі ПЗ. Таким чином зменшується ймовірність робочих помилок.
В Україні набувають популярності персональні CRM для салону краси. Це потужний інструмент, налаштований конкретно під потреби фірми. Тут відсутні універсальні рішення – кожна функція відповідає потребам компанії.
Замовити CRM систему можна в компанії Skylex. Ми спеціалізуємось на персональних бізнес-рішеннях для будь-яких напрямків діяльності. Наші системи – приклад професійного підходу до потреб замовника.
Якщо вам потрібна індивідуальна CRM, напишіть нам для консультації.
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.