Клієнти вибирають медичні центри не тільки по професіоналізму лікарів та різноманіттю послуг, але й по рівні сервісу. Серед маси закладів вони з більшою ймовірністю виберуть той, який ще на етапі звернення пропонує якісний контакт. Все завдяки злагодженим процесам та комунікації всередині медцентру. Як досягти цього – завдяки CRM для медичного центру, яка допоможе вивести рівень обслуговування пацієнтів на новий рівень.
Клініка, як і будь-який інший вид бізнесу, потребує ретельного контролю та управління. Додайте до цього можливість систематизувати роботу, автоматизувати більшість рутинних справ, для яких раніше потрібен був персонал, і ви отримаєте модель ідеального медцентру, орієнтованого саме на споживача. CRM дає таку можливість – саме завдяки цьому програмному забезпеченню бізнес отримує новий імпульс для розвитку.
Щоб зрозуміти які можливості дає дане ПЗ, уявімо центр без даного комплексу. Без CRM системи в медицині вся робота по клієнтській базі автоматично ляже на плечі персоналу, а в клініці не десятки, а сотні або тисячі постійних клієнтів. Яким би досвідченим клієнтський відділ би не був, досягти порядку та повного контролю бізнес процесів в таких умовах практично неможливо.
Більше того, всі напрямки роботи, починаючи зі звернень пацієнтів і закінчуючи планування графіків та відпусток медичного персоналу, зав'язані на людському ресурсі, Це означає, що людського фактору тут не уникнути. Банальна помилка може призвести до репутаційних втрат. Все змінюється, коли в робочих процесах компанії бере участь система CRM. Завдяки їй керівництво має можливість вирішити відразу ряд проблем, які сформувались в роботі.
CRM збирає та стандартизує всю документацію клініки. Звіти, довідки та інші папери зберігаються в єдиному місці, що в рази спрощує доступ до них. Персонал може добавляти нові шаблони, а система самостійно створюватиме документи на основі зразків.
З CRM облік пацієнтів спрощується в рази, адже тепер всі відомості про медичні обстеження в центрі зберігатимуться в одній базі даних. Лікарям не потрібно шукати паперові записи з результатами аналізів. Більше того, пацієнти зможуть оперативно отримувати інформацію на свої пристрої завдяки функції оповіщення.
ПЗ значно спрощує моніторинг здоров'я та історію хвороб пацієнтів. В персональній медкарті містить вся необхідна лікарям інформація, включно з попередніми призначеннями. Спираючись на ці дані фахівці можуть більш глибоко та швидко вибудовувати стратегію лікування, без паперових процедур.
CRM для медичної клініки – це повністю автоматизований комплекс для зв'язку з клієнтами. Завдяки ньому пацієнт пам’ятатиме про візит до лікаря, буде в курсі останніх нових клініки та спеціальних пропозицій. Функція оповіщення поглиблює зворотній зв'язок між бізнесом та споживачем. В кінці кінців клієнт отримує персоналізований сервіс та турботу, а це важливо для підвищення лояльності.
Плануйте робочий графік, оптимізуйте робочі процеси та слідкуйте за завантаженням відділень – все це з одного робочого вікна. CRM дає повний контроль над медичною установою і дозволяє уникнути типових помилок, наприклад, накладки з відпустками та виходами на робочу зміну. Саме завдяки ПЗ адміністрація має повну картину дохідності бізнесу та якості сервісів – аналітичні дані формуються автоматично в ході роботи CRM, а директор закладу має доступ до звітності буквально в один клік.
Персоналізація своїх сервісів – ключ до успішності бізнесу та лояльності аудиторії. Завдяки системі CRM ви зможете вибудувати індивідуальне обслуговування кожного пацієнта.
Перший етап впровадження CRM систем в бізнес – вибір ПЗ. Наведемо приклад популярних комплексів для медичної сфери:
Кожна коробкова версія відрізняється конкретним набором функцій. Тому, перед вибором ПЗ, рекомендуємо уважно вивчити можливості системи та завдання вашого бізнесу. Це допоможе уникнути ситуацій, коли CRM система для клініки не справляється з завданнями або навпаки – власник заплатив за інструменти, якій не потрібні в його середовищі.
Більшість систем відрізняються user-friendly інтерфейсом та не потребують довгого навчання. Більше того, комплекси розраховані на максимальну швидку інтеграцію с установою, без довгої запинки робочих процесів.
В цілому, запуск CRM для медичного центру складається з кількох етапів:
В кінці робіт (або під час інтеграції) спеціалісти навчають відповідальний персонал роботі з комплексом. Грамотно вибудований план запуску CRM дозволяє мінімізувати простій компанії, що сприяє зниження витрат бюджету.
Куди більш гнучким являється підхід з розробки власного ПЗ. Власна CRM для медичного центру гарантує, що кожен інструмент комплексу буде ідеально налаштований під модель вашої компанії. Такий підхід обирають власники крупних медклінік або ті, хто хочете максимально оптимізувати робочі процеси та дати своїм клієнтам ідеальний сервіс.
Переваги власної CRM:
відсутні регулярні абонентські платежі, поновлення ліцензії або плата за оренду хмарного сервера;
ідеально налаштована система під конкретний бізнес;
постійна підтримка від розробника;
можливість інтеграції нових функцій максимально оперативно, на базі існуючої системи.
Власна CRM система для медичного центру дає вигідну конкурентну перевагу бізнесу. Такий підхід дозволить клініці виділитись на ринку та привернути більшу аудиторію
Зацікавила розробка CRM на замовлення? Звертайтесь в SKYLEX! Ми зробимо все, аби ваш бізнес отримав потужний інструмент для розвитку.
Напишіть нам для консультації
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.