loader

CRM для медичної клініки

Клієнти вибирають медичні центри не тільки по професіоналізму лікарів та різноманіттю послуг, але й по рівні сервісу. Серед маси закладів вони з більшою ймовірністю виберуть той, який ще на етапі звернення пропонує якісний контакт. Все завдяки злагодженим процесам та комунікації всередині медцентру. Як досягти цього – завдяки CRM для медичного центру, яка допоможе вивести рівень обслуговування пацієнтів на новий рівень.

Навіщо CRM система медичному центру/клініці

Клініка, як і будь-який інший вид бізнесу, потребує ретельного контролю та управління. Додайте до цього можливість систематизувати роботу, автоматизувати більшість рутинних справ, для яких раніше потрібен був персонал, і ви отримаєте модель ідеального медцентру, орієнтованого саме на споживача. CRM дає таку можливість – саме завдяки цьому програмному забезпеченню бізнес отримує новий імпульс для розвитку.

Щоб зрозуміти які можливості дає дане ПЗ, уявімо центр без даного комплексу. Без CRM системи в медицині вся робота по клієнтській базі автоматично ляже на плечі персоналу, а в клініці не десятки, а сотні або тисячі постійних клієнтів. Яким би досвідченим клієнтський відділ би не був, досягти порядку та повного контролю бізнес процесів в таких умовах практично неможливо.

Більше того, всі напрямки роботи, починаючи зі звернень пацієнтів і закінчуючи планування графіків та відпусток медичного персоналу, зав'язані на людському ресурсі, Це означає, що людського фактору тут не уникнути. Банальна помилка може призвести до репутаційних втрат. Все змінюється, коли в робочих процесах компанії бере участь система CRM. Завдяки їй керівництво має можливість вирішити відразу ряд проблем, які сформувались в роботі.

Єдиний центр збереження даних та документації

CRM збирає та стандартизує всю документацію клініки. Звіти, довідки та інші папери зберігаються в єдиному місці, що в рази спрощує доступ до них. Персонал може добавляти нові шаблони, а система самостійно створюватиме документи на основі зразків.

Зручний доступ до результатів обстеження та аналізів

З CRM облік пацієнтів спрощується в рази, адже тепер всі відомості про медичні обстеження в центрі зберігатимуться в одній базі даних. Лікарям не потрібно шукати паперові записи з результатами аналізів. Більше того, пацієнти зможуть оперативно отримувати інформацію на свої пристрої завдяки функції оповіщення.

Ведення медичних карт

ПЗ значно спрощує моніторинг здоров'я та історію хвороб пацієнтів. В персональній медкарті містить вся необхідна лікарям інформація, включно з попередніми призначеннями. Спираючись на ці дані фахівці можуть більш глибоко та швидко вибудовувати стратегію лікування, без паперових процедур.

Система оповіщення

CRM для медичної клініки – це повністю автоматизований комплекс для зв'язку з клієнтами. Завдяки ньому пацієнт пам’ятатиме про візит до лікаря, буде в курсі останніх нових клініки та спеціальних пропозицій. Функція оповіщення поглиблює зворотній зв'язок між бізнесом та споживачем. В кінці кінців клієнт отримує персоналізований сервіс та турботу, а це важливо для підвищення лояльності.

Адміністративний функціонал

Плануйте робочий графік, оптимізуйте робочі процеси та слідкуйте за завантаженням відділень – все це з одного робочого вікна. CRM дає повний контроль над медичною установою і дозволяє уникнути типових помилок, наприклад, накладки з відпустками та виходами на робочу зміну. Саме завдяки ПЗ адміністрація має повну картину дохідності бізнесу та якості сервісів – аналітичні дані формуються автоматично в ході роботи CRM, а директор закладу має доступ до звітності буквально в один клік.

Персоналізоване обслуговування

Персоналізація своїх сервісів – ключ до успішності бізнесу та лояльності аудиторії. Завдяки системі CRM ви зможете вибудувати індивідуальне обслуговування кожного пацієнта.

Популярні CRM для медичних установ

Перший етап впровадження CRM систем в бізнес – вибір ПЗ. Наведемо приклад популярних комплексів для медичної сфери:

  • Salesforce Health: хмарний сервіс для маркетингових та аналітичних цілей центру, ціна - 325 USD (1 користувач);
  • Pega: зручне і потужне ПЗ, відрізняється широкими можливостями для налаштувань, ціна від 35 USD;
  • Leadsquared: проста CRM для малого бізнесу, аналітичний комплекс для клієнтської бази, від 25 USD;
  • OperaDDS: система, налаштована під стоматологічні центри, ціна від 99 USD;
  • Creatio: комплекс управління персоналом клініки, від 25 USD.

Кожна коробкова версія відрізняється конкретним набором функцій. Тому, перед вибором ПЗ, рекомендуємо уважно вивчити можливості системи та завдання вашого бізнесу. Це допоможе уникнути ситуацій, коли CRM система для клініки не справляється з завданнями або навпаки – власник заплатив за інструменти, якій не потрібні в його середовищі.

Налаштування CRM для медичного центру/клініки

Більшість систем відрізняються user-friendly інтерфейсом та не потребують довгого навчання. Більше того, комплекси розраховані на максимальну швидку інтеграцію с установою, без довгої запинки робочих процесів.

В цілому, запуск CRM для медичного центру складається з кількох етапів:

  • розгортання серверної та клієнтської частин;
  • підключення каналів зв'язку;
  • підключення додаткових зовнішніх модулів;
  • налаштування програмної частини;
  • запуск.

В кінці робіт (або під час інтеграції) спеціалісти навчають відповідальний персонал роботі з комплексом. Грамотно вибудований план запуску CRM дозволяє мінімізувати простій компанії, що сприяє зниження витрат бюджету.

Власна CRM для клініки

Куди більш гнучким являється підхід з розробки власного ПЗ. Власна CRM для медичного центру гарантує, що кожен інструмент комплексу буде ідеально налаштований під модель вашої компанії. Такий підхід обирають власники крупних медклінік або ті, хто хочете максимально оптимізувати робочі процеси та дати своїм клієнтам ідеальний сервіс.

Переваги власної CRM:

відсутні регулярні абонентські платежі, поновлення ліцензії або плата за оренду хмарного сервера;

ідеально налаштована система під конкретний бізнес;

постійна підтримка від розробника;

можливість інтеграції нових функцій максимально оперативно, на базі існуючої системи.

Власна CRM система для медичного центру дає вигідну конкурентну перевагу бізнесу. Такий підхід дозволить клініці виділитись на ринку та привернути більшу аудиторію

Зацікавила розробка CRM на замовлення? Звертайтесь в SKYLEX! Ми зробимо все, аби ваш бізнес отримав потужний інструмент для розвитку.

Зворотний зв'язок

Напишіть нам для консультації

Дякуємо! Ми Вам відповімо найближчим часом.
Введіть ваше імʼя
Введіть вашу пошту
Введіть ваш номер телефону
Введіть ваше запитання
TOP