У сьогоднішньому конкурентному середовищі стоматологічним клінікам необхідно розробляти стратегії, які забезпечують персоналізований та ефективний сервіс для пацієнтів. Система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) – один із методів, який є важливим інструментом для покращення управління клієнтськими комунікаціями, оптимізації робочих процесів та підвищення прибутковості.
Сучасна медична сфера не обмежується тільки лікуванням. В першу чергу це правильний підхід до пацієнтів, який проявляється у персоналізованих, зручних сервісах. Як показує практика, головним критеріями вибору клініки для клієнта є якість послуг та формат, в якому ці послуги йому подає медцентр.
І якщо рівень лікування залежить тільки від лікарів, то з другим пунктом цілком допоможе CRM для стоматології. Її переваги:
Мінусів в CRM для стоматології два: прайс та комплексність робіт. Вартість готової системи (або ціна розробки CRM персонального типу) може бути завеликою для компаній, які щойно вийшли на ринок. До того ж слід врахувати, що правильну роботу ПЗ може забезпечити тільки команда підготовлених спеціалістів, а це додаткове джерело витрат.
Приватні стоматології нічим не відрізняються від повноцінних клінік. В них також присутні робочі процеси, які потрібно контролювати та залучати до свого бізнесу аудиторію. Більше того, CRM система для стоматології на початковому етапі її розвитку допоможе зібрати постійну аудиторію клієнтів, які стануть основою подальшого розвитку бренду.
Отже, щоб розуміти необхідність CRM в вашому бізнесі, дайте відповіді на декілька запитань:
Якщо більшість з відповідей позитивні, вам слід подумати над інтеграцією даного ПЗ в свою клініку. CRM не просто допоможе оптимізувати робочі процеси, а й дозволить економити на послугах окремого штату спеціалістів (маркетологів, менеджерів та інших). Для молодих стоматологій це відчутна прибавка до бюджету.
Як обрати CRM для малого бізнесу або середньої за масштабами клініки – ось перелік популярних на сьогодні систем:
Кожна CRM система для стоматології призначена для конкретних завдань. Ознайомтесь з пропозиціями розробників та оцініть потреби власного бізнесу перед вибором ПЗ.
Якщо вам потрібно дійсно унікальне в Україні програмне рішення, персональна CRM для стоматологічної клініки – ідеальний варіант. Дане ПЗ проєктується під конкретну стоматологію і враховує всі особливості її робочих процесів.
Переваги кастомної CRM:
Зацікавила пропозиція – звертайтесь в SKYLEX. Наші фахівці розкажуть про особливості персональних систем, як впровадити CRM систему в ваш бізнес та розрахують вартість проєкту.
Напишіть нам для консультації
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.