loader

CRM для стоматології

У сьогоднішньому конкурентному середовищі стоматологічним клінікам необхідно розробляти стратегії, які забезпечують персоналізований та ефективний сервіс для пацієнтів. Система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) – один із методів, який є важливим інструментом для покращення управління клієнтськими комунікаціями, оптимізації робочих процесів та підвищення прибутковості.

Навіщо CRM стоматології: плюси-мінуси

Сучасна медична сфера не обмежується тільки лікуванням. В першу чергу це правильний підхід до пацієнтів, який проявляється у персоналізованих, зручних сервісах. Як показує практика, головним критеріями вибору клініки для клієнта є якість послуг та формат, в якому ці послуги йому подає медцентр.

І якщо рівень лікування залежить тільки від лікарів, то з другим пунктом цілком допоможе CRM для стоматології. Її переваги:

  1. Покращення сервісу стоматології. CRM централізує всі відомості про пацієнтів, дозволяючи команді клініки швидко отримати доступ до історії лікування, конкретних потреб та спеціальних показань. Це забезпечує більш персоналізоване та ефективне лікування. Погодьтесь, коли лікар наперед знає що вам потрібно, його робота вселяє довіру.
  2. Оптимізація робочих процесів. Автоматизація адміністративних завдань, таких як планування, нагадування про зустрічі, економить час медцентру. Замість бюрократичних процедур та пошуку нотаток, команда стоматології зможе зосередитись на догляді за пацієнтами. Це підвищує ефективність клініки.
  3. Підвищення лояльності пацієнтів. CRM дозволяє створювати персоналізовані маркетингові кампанії, відправляти нагадування про прийоми, рекламні акції, орієнтуючись на профіль кожного клієнта. Такий постійний взаємозв'язок зміцнює стосунки з пацієнтами – до вас захочуть повернутись ще раз.
  4. Аналітика. CRM системи пропонують докладні звіти про роботу клініки, дозволяючи аналізувати важливі дані – завантаженість, кількість скасованих зустрічей, показник задоволеності пацієнтів та інші. Ця інформація важлива для прийняття стратегічних рішень і допоможе віднайти потенційні слабкі місця в бізнесі.

Мінусів в CRM для стоматології два: прайс та комплексність робіт. Вартість готової системи (або ціна розробки CRM персонального типу) може бути завеликою для компаній, які щойно вийшли на ринок. До того ж слід врахувати, що правильну роботу ПЗ може забезпечити тільки команда підготовлених спеціалістів, а це додаткове джерело витрат.

Чи потрібне ПЗ для приватного стоматолога

Приватні стоматології нічим не відрізняються від повноцінних клінік. В них також присутні робочі процеси, які потрібно контролювати та залучати до свого бізнесу аудиторію. Більше того, CRM система для стоматології на початковому етапі її розвитку допоможе зібрати постійну аудиторію клієнтів, які стануть основою подальшого розвитку бренду.

Отже, щоб розуміти необхідність CRM в вашому бізнесі, дайте відповіді на декілька запитань:

  • у вас є сформована аудиторія хоча б з десяток постійних пацієнтів;
  • вам важливо знати наперед з якими потенційними проблемами будуть звертатись клієнти;
  • ви використовуєте персоналізовані пропозиції (безкоштовні консультації та інше);
  • вам потрібен планувальник роботи в стоматології;
  • ви використовуєте в роботі інші цифрові сервіси (бухгалтерія тощо).

Якщо більшість з відповідей позитивні, вам слід подумати над інтеграцією даного ПЗ в свою клініку. CRM не просто допоможе оптимізувати робочі процеси, а й дозволить економити на послугах окремого штату спеціалістів (маркетологів, менеджерів та інших). Для молодих стоматологій це відчутна прибавка до бюджету.

Популярні CRM для стоматологічних клінік

Як обрати CRM для малого бізнесу або середньої за масштабами клініки – ось перелік популярних на сьогодні систем:

  • Зубок: розповсюджена CRM в Україні, чудовий вибір для приватних клінік з хорошими функціональними можливостями;
  • Athena Health: хмарний набір сервісів CRM і мобільних клієнтських додатків, об'єднаних в спільну платформу, є безкоштовна тестова версія;
  • Open Dental: потужна CRM для великих медцентрів та мереж, пропонує повний набір необхідних інструментів – від планування до виставлення рахунків;
  • Denticon: комплексне ПЗ для мереж стоматологічних центрів;
  • ClearDent CRM: гнучке середовище для повного супроводу лікарських сервісів.

Кожна CRM система для стоматології призначена для конкретних завдань. Ознайомтесь з пропозиціями розробників та оцініть потреби власного бізнесу перед вибором ПЗ.

Власна CRM для стоматології

Якщо вам потрібно дійсно унікальне в Україні програмне рішення, персональна CRM для стоматологічної клініки – ідеальний варіант. Дане ПЗ проєктується під конкретну стоматологію і враховує всі особливості її робочих процесів.

Переваги кастомної CRM:

  • ідеальна сумісність з вашою стоматологією;
  • тільки той функціонал, який потрібен замовнику;
  • відсутність регулярних платежів за ліцензію, хмарні сервіси;
  • постійна підтримка від розробника;
  • повний супровід на етапі інтеграції ПЗ в бізнес процеси.

Зацікавила пропозиція – звертайтесь в SKYLEX. Наші фахівці розкажуть про особливості персональних систем, як впровадити CRM систему в ваш бізнес та розрахують вартість проєкту.

Зворотний зв'язок

Напишіть нам для консультації

Дякуємо! Ми Вам відповімо найближчим часом.
Введіть ваше імʼя
Введіть вашу пошту
Введіть ваш номер телефону
Введіть ваше запитання
TOP