Ринок CRM систем не стоїть на місці, пристосовуючись до потреб сучасного бізнесу. Щоб робота з CRM системою була ефективною, розробники адаптують моделі автоматизації роботи з клієнтськими базами, таким чином створюючи продукт для кожного виду діяльності компаній. Які бувають CRM системи – читайте в цій статті.
Причина поділу на види полягає в тому, що жоден пакет не здатен функціонально задовольнити потреби різних бізнесів. Магазин не потребує того функціоналу, який вкрай необхідний великій торговій мережі. Аналогічна ситуація з бізнесом різної направленості – у кожного свої задачі, цілі та моделі комунікації з клієнтами. Таким чином, розробники створили різноманітні види CRM систем, які підходять для бізнесів.
Варіантів комплексів існує так само багато, як і напрямків діяльності компаній. CRM системи, які є на ринку мають на меті врахувати всі особливості бізнесу, для якого вони призначені. Широкий спектр програмного забезпечення можна зручно розділити на чотири категорії, до яких входять як платні так і безкоштовні CRM.
Критерій, по якому визначають належність ПЗ до конкретної ніші. Сюди відносяться такі CRM:
З розширенням напрямків діяльності компаній розробники будуть адаптувати свої продукти до їх особливостей, породжуючи нові типи CRM систем.
По тарифному плану ПЗ розділяють на:
В останньому випадку клієнт має придбати ліцензію на ПЗ. Багато розробників створюють кілька тарифних планів. Часто присутній Trial режим – період безкоштовного користування з обмеженим набором інструментів.
Сюди входять:
Існують також комбіновані моделі, які об'єднують декілька видів CRM.
Сюди входять готові (загальнодоступні) програмні комплекси та персональні. В останньому випадку власник отримує індивідуальний продукт, налаштовану під особливості конкретного бізнесу.
Переваги персональних видів ПЗ:
В довгостроковій перспективі персональні види ПЗ представляють більший інтерес.
Впровадження CRM системи для бізнесу - це важливий крок, тому варто приділити час та дослідити, які CRM системи існують та який функціонал вони надають, наведемо приклади зі сферами викристання:
Вибір CRM, які бувають та пропонуються на ринку даного виду ПЗ досить великий, але якщо власнику бізнеса потрібно гнучке, чітко підлаштоване під його підприємство рішення, варто звернути увагу в сторону індивідуальних систем.
Розробка CRM під ключ вирішує відразу декілька важливих моментів:
Власна CRM є надійним рішенням в довгостроковій перспективі. Якщо бізнесу потрібні спеціальні (нестандартні) інструменти комунікації з клієнтами, розробка такої системи з нуля ідеальний варіант.
Успіх сучасних фірм залежить від якості комунікації та автоматизації процесів. Використання CRM в довгостроковій стратегії значно знижує витрати компанії. Це надійний інструмент в сучасних реаліях конкуренції.
Якщо вам потрібна CRM — замовте індивідуальну консультацію — напишіть нам у формі зворотного звʼязку.
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.