loader

CRM для інтернет-магазину

Плануєте вивести власний інтернет-магазин на новий рівень? Без сучасних підходів до управління вам не обійтись. Сьогодні ми розповімо про основні варіанти CRM для торговельних майданчиків, розглянемо причини необхідності інтеграції системи та приклади ПЗ.

CRM для інтернет-магазину

Кожен сайт, який пропонує товари або послуги, повинен мати чіткий алгоритм роботи з кінцевими споживачами. Простий онлайн каталог продукції не допоможе – клієнти можуть елементарно не дізнатись про ваші пропозиції. У сфері онлайн торгівлі існує чітке правило: в пріоритеті завжди інтереси покупця. Невеликий ресурс чи масштабний інтернет-магазин – CRM системи корисні бізнесу будь-якого масштабу.

Способи зберігання товарів інтернет-магазину

Сьогодні існує декілька основних варіантів зберігання продукції. Інтернет-магазин вибирає той, який підходить йому по моделі обслуговування клієнтів.

Типовими схемами організації зберігання товару являються:

  • Склад. Стандартна система зберігання, якою користуються безліч інтернет-магазинів. Компанія складує свій асортимент в спеціально виділеному для цього приміщенні – ангар, велика закрита територія, гаражні та інші комплекси. Це висуває ряд вимог до власників: підготовка приміщення, персонал, налагоджена логістика.
  • Дропшипінг. Сучасний варіант організації зберігання продукції. Інтернет-магазин більше не прив'язаний до складу, його необхідність відпадає. Замість цього зберігання та відправку організовує постачальник товару. Бізнес залишається тільки займатись онлайн магазином та розширювати ринки збуту. Дропшипінг – одна з найкращих моделей для молодих компаній, оскільки не потребує значних фінансових інвестицій.
  • Фулфілмент. Принцип дещо схожий на дропшипінг, однак дає більше можливостей торговим майданчикам. Зберігання, відправка продукції передається на аутсорс. Спеціальні фірми-оператори беруть ці завдання на себе. Магазин відправляє інформацію фулфілмент-центру, який обробляє замовлення.

В будь-якій з описаних схем зберігання товару важливе місце відведено CRM. Саме дана система організовує прямий контакт зі складом, відповідає за точну логістику та контроль відправки.
 

Навіщо потрібна CRM для інтернет-магазину

Що таке CRM система – це функціональний програмний комплекс для управління робочим процесом та відносинами зі споживачами. Головним завданням ПЗ являється оптимізація більшості завдань, виконання їх в автоматичному режимі.

CRM для інтернет магазину виконує наступні функції:

  • збір, систематизація та зберігання інформації про клієнтів, їхніх вподобань, каналів зв'язку з ними;
  • планування та контроль збуту продукції: CRM дає змогу налаштувати повний цикл реалізації товару (від знайомства з клієнтом до завершення угоди), проаналізувати потенційні проблеми та методи їх усунення;
  • маркетинг: типовим завданням CRM системи є автоматизація реклами, стратегія продажу і комунікація зі споживачем через різні канали (телефон, соціальні майданчики;
  • покращення комунікації між керівними та робочими ланками;
  • формування статистики кількості, асортименту товарів, користувацького попиту;
  • контроль якості виконання завдань, робочого часу;
  • зниження кількості помилок через людський фактор завдяки оптимізації бізнес-процесів;
  • аналітика, статистика інтернет-магазину.

Інтеграція CRM вирішує важливий для фірми момент – автоматизація документообігу. З моменту активації ПЗ буде відповідати за всю документацію, присутню на торговому майданчику. Дані збираються в одному місці, а типові документи (рахунки, форми, гарантійні чеки) програма створює автоматично.

Рейтинг CRM для інтернет-магазину: як знайти найкращу?

Рейтинг CRM в сегменті e-commerce за попередній рік:

  • Sales Drive;
  • Key CRM;
  • KeepinCRM$
  • OneBox;
  • Asterisk;
  • Navkolo.

Рейтинг формувався на основі відгуків користувачів та популярності ПЗ в процентному співвідношенні.

Що робить CRM найкращою? Відповідь проста: топ варіант той, який своїм функціоналом охоплює всі завдання бізнесу. CRM для інтернет магазинів варто вибирати орієнтуючись на власну компанію. Окрім цього звертайте увагу на:

  • налаштування комплексу;
  • наявність мобільної версії;
  • зрозумілість інтерфейсу;
  • наявність регулярних оновлень.

Звичайно, важливим фактором виступає вартість ПЗ. Дорогі системи не потрібні молодим стартапам – це марне фінансове навантаження.

Особливості підключення CRM системи до інтернет-магазину

CRM система для інтернет магазину розгортається в декілька етапів:

  • аналіз потреб інтернет-магазину;
  • вибір ПЗ;
  • формування технічного завдання;
  • встановлення, налаштування CRM;
  • навчання персоналу роботі з ПЗ;
  • перенесення даних;
  • тестування, здача системи замовнику.

Надалі виконавець проводить оновлення та розширення функціонала комплексу згідно з умовами договору.
 

Власна система для інтернет-магазину

Ідеальне рішення – персональна CRM для товарки. Компанія Skylex спеціалізується на розробці таких систем для підприємців в Україні та за її межами. Замовник отримує:

  • повністю індивідуальне ПЗ;
  • точний набір необхідних функцій;
  • налаштування конкретно під власну модель бізнесу;
  • оперативна підтримка розробника.

Власне ПЗ більш фінансово вигідне в довготривалій перспективі. Замовнику не потрібно оновлювати ліцензію, адже дана система – його інтелектуальна власність.

Зворотний зв'язок

Якщо вам потрібна індивідуальна CRM, напишіть нам для консультації.

Дякуємо! Ми Вам відповімо найближчим часом.
Введіть ваше імʼя
Введіть вашу пошту
Введіть ваш номер телефону
Введіть ваше запитання
TOP