Логістичний бізнес – один із найскладніших в плані організації. Системи CRM здатні спростити більшість рутинних завдань, знизити ймовірність помилки через людський фактор. У нашій статті ми розповімо особливості застосування даного інструменту в логістичному бізнесі.
Логістика є яскравим прикладом таких типів бізнесу, де вкрай важлива чітка структура роботи, планування та взаємодія всіх учасників. В умовах сучасної конкуренції першочерговим завдання власника є оптимізація всіх робочих процесів всередині бізнесу. Допомогти в цьому завданні здатна CRM система.
Сьогодні важко уявити собі транспортну компанію, яка б вручну вираховувала всі деталі відправки цінних вантажів. Такий підхід швидко зруйнує підприємство, адже робота з великими обсягами інформації вимагає інших моделей. CRM для логістики покликана розв’язати дані питання.
Система є набором інструментів, у функції яких входять:
Цінною функцією ПЗ є вбудовані інструменти аналітики. Автоматичний збір даних можна використати для подальшого аналізу роботи компанії, пошуку стратегій та потенційних проблем. Ефективність залучення аудиторії виявляються по каналах зв'язку. На основі інформації формується торгова воронка – головний помічник в оцінці роботи фірми.
Поширеними CRM на ринку є наступні комплекси:
Коробкова програма CRM дає власнику універсальний набір інструментів. Якщо клієнт планує подальший розвиток транспортного бізнесу, підбір моделі компанії (наприклад, 3pl vs 4pl), йому може знадобитись персональна система управління. Це спеціалізований інструмент, націлений суто на конкретну фірму.
Функціональні можливості різних CRM сильно відрізняються. Однак основна взаємодія між персоналом та ПЗ побудована на декількох пунктах:
Управління CRM здійснюється через сервери фірми, термінали логістичних центрів, а також мобільні пристрої. Для контакту з філіями, контролю транспорту в дорозі створюється внутрішня корпоративна мережа.
Персональна CRM для логістики і транспорту – це потужний інструмент для оптимізації компанії. Компанія Skylex пропонує послуги розробки ПЗ різного масштабу.
Наші рішення дають можливість клієнту:
Дізнатись, скільки коштує розробка CRM можливо після ознайомлення спеціалістів з проєктом та отримання деталей від замовника.
Якщо вам потрібна індивідуальна CRM, напишіть нам для консультації.
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.