loader

CRM для логістики і транспортних компаній

Логістичний бізнес – один із найскладніших в плані організації. Системи CRM здатні спростити більшість рутинних завдань, знизити ймовірність помилки через людський фактор. У нашій статті ми розповімо особливості застосування даного інструменту в логістичному бізнесі.

CRM для логістики і транспортних компаній

Логістика є яскравим прикладом таких типів бізнесу, де вкрай важлива чітка структура роботи, планування та взаємодія всіх учасників. В умовах сучасної конкуренції першочерговим завдання власника є оптимізація всіх робочих процесів всередині бізнесу. Допомогти в цьому завданні здатна CRM система.

Навіщо CRM система логістичним та транспортним компаніям

Сьогодні важко уявити собі транспортну компанію, яка б вручну вираховувала всі деталі відправки цінних вантажів. Такий підхід швидко зруйнує підприємство, адже робота з великими обсягами інформації вимагає інших моделей. CRM для логістики покликана розв’язати дані питання.

Система є набором інструментів, у функції яких входять:

  1. Автоматизація, повний контроль робочого процесу. ПЗ відстежує весь ланцюжок взаємодії між компанією та клієнтом. На виході власник отримує розгорнутий звіт про ефективність логістичних підрозділів.
  2. Збір інформації про клієнтів, її структуризація. Епоха таблиць та окремих комірок під кожного замовника відходять в минуле. Сучасний підхід ґрунтується на принципі «всі дані в одному сховищі». CRM система для транспортної компанії дає можливість швидко оперувати необхідними даними та знати про клієнта все ще на моменті його звернення до логістики.
  3. Збільшення швидкості реакції на клієнтські запити. Навіть ціла команда менеджерів не зможе ефективно вести десяток замовлень одночасно. CRM – це програма, якій не властиві людські фактори. Завдяки цьому підвищується швидкість обслуговування замовника.
  4. Контролювання логістичних операцій. Парк транспорту, його місцезнаходження, відстеження доставки - всі ці функції доступні в CRM.

Цінною функцією ПЗ є вбудовані інструменти аналітики. Автоматичний збір даних можна використати для подальшого аналізу роботи компанії, пошуку стратегій та потенційних проблем. Ефективність залучення аудиторії виявляються по каналах зв'язку. На основі інформації формується торгова воронка – головний помічник в оцінці роботи фірми.

Популярні CRM для логістики і транспорту

Поширеними CRM на ринку є наступні комплекси:

  • Mobidel CRM: система с розширеними можливостями для транспортного сегмента, підтримує відстеження транспорту, кур’єрів в режимі реального часу;
  • Ortec: логістична CRM, призначення для планування маршрутів, моніторингу транспорту та аналітики компанії;
  • ERPICO TAXI: CRM для транспортної компанії, орієнтована на пасажирські перевезення;
  • BPM’ONLINE SALES: широкі функціональні можливості, підключення сторонніх додатків через API.

Коробкова програма CRM дає власнику універсальний набір інструментів. Якщо клієнт планує подальший розвиток транспортного бізнесу, підбір моделі компанії (наприклад, 3pl vs 4pl), йому може знадобитись персональна система управління. Це спеціалізований інструмент, націлений суто на конкретну фірму.

Особливості взаємодії співробітників транспортної компанії з CRM

Функціональні можливості різних CRM сильно відрізняються. Однак основна взаємодія між персоналом та ПЗ побудована на декількох пунктах:

  • доступ до єдиної клієнтської бази;
  • керування замовленнями;
  • аналітика маршрутів руху транспорту – опція для компаній рівня 3pl і вище;
  • структурування внутрішньої інформації, формування звітності.

Управління CRM здійснюється через сервери фірми, термінали логістичних центрів, а також мобільні пристрої. Для контакту з філіями, контролю транспорту в дорозі створюється внутрішня корпоративна мережа.

Власна CRM для логістики та транспорту

Персональна CRM для логістики і транспорту – це потужний інструмент для оптимізації компанії. Компанія Skylex пропонує послуги розробки ПЗ різного масштабу. 

Наші рішення дають можливість клієнту:

  • налаштування CRM під потреби компанії;
  • отримання необхідного функціоналу для своєї логістики;
  • персоналіззації кожного елементу ПЗ так, як це зручно компанії.

Дізнатись, скільки коштує розробка CRM можливо після ознайомлення спеціалістів з проєктом та отримання деталей від замовника.

Зворотний зв'язок

Якщо вам потрібна індивідуальна CRM, напишіть нам для консультації.

Дякуємо! Ми Вам відповімо найближчим часом.
Введіть ваше імʼя
Введіть вашу пошту
Введіть ваш номер телефону
Введіть ваше запитання
TOP