loader

CRM для виробництва

Виробництво потребує оптимізації? CRM – ось відповідь на більшість запитань. В статті ми розглянемо головні переваги використання системи, приклади типового ПЗ та персональні рішення.

CRM для виробництва

Сучасне виробництво відрізняється від своїх попередників. Окрім створення продукту, власник повинен реалізувати цілий список пунктів, від яких залежить прибутковість підприємства – логістика, контакт з аудиторією збуту товару, управління ресурсами та бюджетом фірми. Як правило, під ці функції виділяються окремі штати працівників. Проте в сьогоднішніх реаліях набагато ефективнішим стане інтеграція на виробництво системи CRM.

Чи потрібна CRM система для управління виробництвом

Дані програмні комплекси – це ефективний інструмент налагодження робочих процесів. CRM не варто розглядати, як продукт бізнес трендів чи прагнення повністю діджитилізувати компанію вслід за конкурентами. Головна мета системи – оптимізація роботи, зниження витрат та розширення ринків збуту готового товару.

CRM для виробництва необхідна для наступних завдань:

  • створення єдиного реєстру всіх учасників виробництва та збуту;
  • формування замкненого циклу, який включає всі етапи: від створення до продажу товару;
  • постановка завдань співробітникам, впровадження чіткого алгоритму дій для кожного члена виробництва;
  • планування, нагадування, оповіщення важливих подій;
  • комунікація з кінцевим споживачем – саме тут CRM розкриває свій потенціал повною мірою;
  • збільшення гнучкості підприємства, його здатності швидко реагувати на будь-які зміни.

CRM для виробництва одночасно вирішує багато завдань. Цифрові моделі дають можливість власнику інтегрувати нові інструменти, будувати нові моделі виробництва та продажу. Адміністрація отримує CRM системи для малого бізнесу як інструмент моніторингу, аналізу всього робочого циклу. Такий підхід до управління демонструє високі показники оптимізації та зниження витрат.

Основні та додаткові переваги CRM для виробничого підприємства

CRM системи для управління несуть в собі ряд важливих переваг. Серед них:

  • автоматизація процесів продажу готової продукції;
  • налагодження нових каналів зв'язку з цільовою аудиторією;
  • структуризація складу, запасів та готового товару;
  • керування клієнтською базою;
  • управління контактами постачальників, партнерів;
  • повний цикл автоматизації маркетингового відділу виробництва;
  • аналіз потреб вашої клієнтської бази, відображення інформації в зручному для сприйняття вигляді.

CRM орієнтована саме на відстеження продажів. Якщо їх об'єми відрізняються від прогнозованих, керівництво зможе налаштовувати виробництво потрібним чином. Додаткова перевага – можливість детально формувати воронку продажів. Правильно налаштована, вона дасть підприємству широкі аналітичні можливості.

CRM для виробництва здатна підвищити конверсію споживачів в декілька разів. Її інтеграція в бізнес гарантовано принесе приріст збуту, а значить і дохід.

Популярні CRM для виробництва

Список часто використовуваних систем управління на виробництві:

  • Key CRM: український продукт, відрізняється універсальністю та широким функціоналом;
  • Firmao: комплекс CRM, заточений до використання на виробництві та в В2В сегменті;
  • RemOnline: хмарна система автоматизації, обліку та оптимізації робочих процесів;
  • Keeping CRM: хороший інструмент для роботи на складах, оптимізації фінансових завдань.

Клієнту необхідно звернути на власні потреби – від цього залежить ціна та функціонал продукту. Наприклад, впровадження CRM систем в рамках невеликих підприємств не потребує великих комплексів ПЗ. Більшість їх функцій елементарно не потрібні компанії на даному етапі її розвитку.

Власна CRM система для виробництва

Існують ситуації, коли фірма потребує спеціальних програмних рішень. Коробкові версії ПЗ не здатні задовольнити потреби виробництва або їх функціонал банально налаштований на інші процеси. В таких випадках допоможе індивідуальна розробка CRM.

Вибираючи дану опцію клієнт вирішує відразу ряд моментів:

  • замовник сам вирішує які інструменти CRM йому необхідні;
  • система налаштована саме на виробництво клієнта;
  • високий рівень безпеки даних;
  • інтерфейс розробляється з урахуванням особливостей конкретних споживачів – вашого персоналу;
  • реалізуються конкретні завдання бізнесу, без універсальності. 

Ми впевнені: персональні CRM системи для виробництва ефективніші, потужніші та простіші в інтеграції

Зворотний зв'язок

Якщо вам потрібна індивідуальна CRM, напишіть нам для консультації.

Дякуємо! Ми Вам відповімо найближчим часом.
Введіть ваше імʼя
Введіть вашу пошту
Введіть ваш номер телефону
Введіть ваше запитання
TOP