Виробництво потребує оптимізації? CRM – ось відповідь на більшість запитань. В статті ми розглянемо головні переваги використання системи, приклади типового ПЗ та персональні рішення.
Сучасне виробництво відрізняється від своїх попередників. Окрім створення продукту, власник повинен реалізувати цілий список пунктів, від яких залежить прибутковість підприємства – логістика, контакт з аудиторією збуту товару, управління ресурсами та бюджетом фірми. Як правило, під ці функції виділяються окремі штати працівників. Проте в сьогоднішніх реаліях набагато ефективнішим стане інтеграція на виробництво системи CRM.
Дані програмні комплекси – це ефективний інструмент налагодження робочих процесів. CRM не варто розглядати, як продукт бізнес трендів чи прагнення повністю діджитилізувати компанію вслід за конкурентами. Головна мета системи – оптимізація роботи, зниження витрат та розширення ринків збуту готового товару.
CRM для виробництва необхідна для наступних завдань:
CRM для виробництва одночасно вирішує багато завдань. Цифрові моделі дають можливість власнику інтегрувати нові інструменти, будувати нові моделі виробництва та продажу. Адміністрація отримує CRM системи для малого бізнесу як інструмент моніторингу, аналізу всього робочого циклу. Такий підхід до управління демонструє високі показники оптимізації та зниження витрат.
CRM системи для управління несуть в собі ряд важливих переваг. Серед них:
CRM орієнтована саме на відстеження продажів. Якщо їх об'єми відрізняються від прогнозованих, керівництво зможе налаштовувати виробництво потрібним чином. Додаткова перевага – можливість детально формувати воронку продажів. Правильно налаштована, вона дасть підприємству широкі аналітичні можливості.
CRM для виробництва здатна підвищити конверсію споживачів в декілька разів. Її інтеграція в бізнес гарантовано принесе приріст збуту, а значить і дохід.
Список часто використовуваних систем управління на виробництві:
Клієнту необхідно звернути на власні потреби – від цього залежить ціна та функціонал продукту. Наприклад, впровадження CRM систем в рамках невеликих підприємств не потребує великих комплексів ПЗ. Більшість їх функцій елементарно не потрібні компанії на даному етапі її розвитку.
Існують ситуації, коли фірма потребує спеціальних програмних рішень. Коробкові версії ПЗ не здатні задовольнити потреби виробництва або їх функціонал банально налаштований на інші процеси. В таких випадках допоможе індивідуальна розробка CRM.
Вибираючи дану опцію клієнт вирішує відразу ряд моментів:
Ми впевнені: персональні CRM системи для виробництва ефективніші, потужніші та простіші в інтеграції
Якщо вам потрібна індивідуальна CRM, напишіть нам для консультації.
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.