loader

ERP/CRM для замивочно-ремонтного депо танк-контейнерів

Приклад проекту ERP, CRM та кабінету клієнта

Цей проєкт є ERP+CRM системою для керування станцією із "замивки" та ремонту танк-контейнерів (спеціальні місткості, в яких перевозять хімічні речовини).

Передісторія

Проєкт був написаний повністю “з нуля” і надійшов до нас у січні 2021 року. На той час наш клієнт вже тривалий час активно користувався системою. Тому було важливо “підхопити” проєкт і продовжити роботу над ним. У проекті використовується фреймворк Symfony, у якому ми є фахівцями. Тому процес переходу пройшов для всіх максимально злагоджено.

Система складалася з єдиного проекту, в якому були задіяні співробітники, адміністратори та клієнти.

Мета проекту та підготовка

Першим питанням, яке обговорювалося, було питання забезпечення більшої безпеки проекту, стабільності, і, звичайно, питання доопрацювання нового функціоналу.

Оскільки в системі вже було написано велику кількість функціоналу, було вирішено, що переписувати проект з нуля не раціонально. Однак для забезпечення більш високого рівня безпеки облікових записів клієнтів було вирішено виділити їх в окремий проект.

Ми також провели аудит сервера, на якому функціонував проект, і підготували список дій, необхідних для посилення безпеки.

Функціональність ERP+CRM

Сьогодні функціонал проекту включає 49 модулів, за допомогою яких можна налаштовувати проект, керувати всіма процесами, виставляти рахунки та завантажувати їх в бухгалтерську програму, а також формувати звіти для керівництва.

Модуль "Управління клієнтами"

Модуль "Управління клієнтами" дозволяє додати нового клієнта, додати для нього договір, налаштувати знижки на послуги, вказати контактні дані та офіційні реквізити, що будуть використовуватися для формування рахунків на оплату. Також можна вибрати тип клієнта, що дозволяє по різному вести роботу з ними.

Модуль замовлень

Модуль замовлень дозволяє керувати основними процесами компанії. З цим модулем працюють співробітники. Наразі цей модуль максимально автоматизує роботу, щоб зменшити кількість помилок та кількість часу, що витрачається на обробку замовлень. В системі є ще два аналогічні модулі для обліку ремонтів та модуль для групування всіх видів робіт в одному місці для зручності виконання.

Фінанси

Система має всі механізми для формування рахунку для клієнта на основі інформації про послуги та їх вартості. Є можливість вивантажити рахунок для бухгалтерської програми та сформувати PDF-документ для клієнта. Є можливість сформувати авансовий рахунок та багато іншого. Цей модуль був останнім і, напевно, найбільшим, оскільки він впливає на всі частини системи.

Календар

Для полегшення планування співробітники використовують календар, інтегрований у робочий процес. Календар дозволяє планувати роботу та оперативно обробляти запити. Пізніше інформація з цього модуля збирається у звіт для моніторингу ефективності напрямків роботи компанії.

Склад

Створено унікальний модуль для управління складом. По суті, це карта з комірками, де можуть зберігатися танк-контейнери. Таким чином, працівник на навантажувачі може візуально визначити, де знаходиться танк-контейнер. Карта також має можливість пошуку за номером ТК.

У цьому модулі працівники можуть переміщати контейнери з однієї комірки в іншу, додавати або видаляти комірки. Карта має кольорове кодування, що дозволяє візуально визначити статус комірки. Інформація з цього модуля також інтегрується в інші частини проекту. Також на основі інформації з модуля "Склад" формуються звіти для керівництва.

Звіти

Система має можливість формувати різноманітні звіти:

  • для контролю робочого процесу;
  • деякі використовуються як інструменти за допомогою яких можна робити висновки про доцільність змін в процесах;
  • для розуміння впливу змін на діяльність компанії;
  • звіти про залишки на складах.

Деякі звіти дозволяють вивантажити інформацію у форматі Excel, якщо потрібно проаналізувати інформацію більш детально.

Система також передбачає різноманітні сповіщення клієнта про завершення етапів робіт над танк-контейнерами.

Функціонал кабінету клієнта

Особистий кабінет клієнта напряму звʼязаний з адміністративною частиною проекту. Тому всі зміни, внесені в адмін панелі, автоматично відображатимуться у клієнтському кабінеті.

Профіль

Співробітники компаній-клієнтів можуть зайти в особисті кабінети, змінити налаштування та переглянути основну інформацію про компанію.

Керування заявками

Після авторизації співробітники можуть керувати запитами та переглядати їхні статуси. Такий підхід значно скоротив час, необхідний компанії для обробки запитів, а також зменшив кількість часу, що витрачається на електронні листи або телефонні дзвінки для уточнення деталей запитів.

Документи

Клієнти мають повний доступ до фінансових документів через свій обліковий запис, включаючи можливість вивантажувати рахунки для оплати у форматі PDF. Крім того, вони можуть вивантажувати сертифікати, видані після виконання замивки, та звіти про візуальний огляд танк-контейнерів.

Використані технології

Linux ubuntu server

Проект розміщено на двох окремих серверах, що дозволило ізолювати публічну частину від адміністративної

MySql

Використовується єдина база даних, що дозволило забезпечити клієнтам системи швидкий доступ до оновлень

Symfony, PHP

Два проекти написані на різних версіях PHP та фреймворку Symfony

Результати

Завдяки плідній співпраці під час роботи над проектом було розроблено багато функціональних можливостей, які допомогли підвищити ефективність роботи компанії та залучити нових клієнтів. Система стала більш сучасною і тепер охоплює всі бізнес-процеси в електронному вигляді. Перевагою системи є те, що після впровадження кожного модуля зменшилася кількість паперового документообігу.

Цілі, поставлені на початку проекту, були досягнуті за перший рік співпраці. Тому решта часу інвестувалася в розробку нового функціоналу.

Дякуємо! Ми Вам відповімо найближчим часов.
Введіть ваше імʼя
Введіть вашу пошту
Введіть ваш номер телефону
Введіть ваше запитання
TOP