Досить багато власників діджитал ресурсів досі не приділяють достатньо уваги такому інструменту, як блог. Іноді його сприймають, як щось не обов'язкове, яке зовсім не впливає на сприйняття онлайн аудиторією бізнесу.
Дарма, адже якісний контент завжди був однією із потужних сил просування компанії в цифровому просторі. І сьогодні ми спробуємо пояснити на конкретних прикладах наскільки великий потенціал приховує в собі правильно налаштований блог.
В епоху соціальних майданчиків, типу TikTok або Instagram, важко повірити, що ведення блогу може мати відчутний ефект в маркетинговій стратегії. Власники здебільшого зосереджуються на просуванні свого бренду через дані платформи, створенні функціонального сайту та інших можливостях. В цьому також є психологічний вплив – наприклад, сучасний фреймворк дає власнику стійке відчуття, що його ресурс тепер в тренді і точно сподобається аудиторії. Саме тому такі інструменти, як блог, часто відходять на другий план в загальній маркетинговій стратегії компанії.
Однак дослідження та статистика мають інші дані. Сайти, в яких активний та розвинутий розділ блогінгу, приваблюють на 55% відвідувачів більше, ніж ресурси без нього. Більше того, це сприяє утриманню клієнтів та їх залученню до пропозицій бізнесу. При правильному підході, даний інструмент стає потужним елементом розвитку сайту компанії, випереджаючи навіть славнозвісні Instagram, TikTok.
Причини, чому вам варто звернути увагу на блог для свого ресурса:
Важлива функція блогу – підтримка контакту. Завдяки такій подачі контенту, бізнес має можливість виявляти пріоритетні напрямки інтересів користувачів та залишатись в полі їхньої уваги. Це ключ до підвищення лояльності споживачів.
Одна з основних функцій блогу полягає в його позитивному впливі на SEO сайту. Ось кілька головних критеріїв:
Знайомлячись з авторським поданням інформації на сайті, інші користувачі можуть посилатись на ваш ресурс в одному із своїх каналів комунікації з аудиторією. В результаті бізнес отримує абсолютно нові джерела лідів, не докладаючи при цьому особливих зусиль.
Якщо розглядати блог, як елемент контент-маркетингу, тоді автоматично виникає необхідність підбору типу інформації під конкретний ресурс. Всього виділяють п'ять основних напрямків.
Інформаційний характер контенту призначений для аудиторії, яка планує скористатися пропозиціями вашого сайту. Як правило, такі користувачі, перед покупкою, активно шукають відповідний контент, який би давав відповіді на їхні запитання. Саме тут їм на допомогу прийде ваш блог. Переваги продуктів та послуг, особливості вибору, рекомендації – все це належить до інформаційного характеру контенту.
Головне завдання такого блогу – перетворити читача в активного споживача пропозицій вашого бізнесу. Даний контент можна розглянути, як фінальний імпульс для користувача. Після ознайомлення з таким блогом, більша частина аудиторії повинна бути вмотивована на здійснення покупки.
Даний тип інформації має на меті привернути увагу користувачів, стимулювати їх активність та залучити аудиторію до взаємодії з веб-сайтом бізнесу. Наприклад, дочитати статтю до кінця, перейти в каталог, підписатись на соціальні мережі бізнесу.
До даного контенту відносяться:
Щоб зрозуміти чи дійсно контент цікавить аудиторію, необхідно звернути увагу на показники кількості переглядів, проведеного часу на сторінці блогу, загальну конверсію. Це допоможе власнику більш акцентовано підібрати інформацію під інтереси читачів.
Даний контент не несе спеціального функціонального навантаження. Проте розважальний напрямок робить перебування користувачів на вашому ресурсі цікавішим. Популярні форми:
Аудиторія краще запам'ятовує емоції. Завдання розважального блогу – сформувати в клієнта приємні асоціації з вашим бізнесом.
Вірусна інформація – це та, яка швидко поширюється мережею та викликає сплеск зацікавленості читачів. Даний контент може бути будь-якого формату (відео, текст, зображення), основна його функція зводиться тільки до привернення уваги великої аудиторії.
Вірусними можуть бути:
Проте з вірусним контентом є важливий нюанс: його потрібно не тільки розуміти, але й правильно розповсюджувати. Та інформація, яку добре сприймає публіка через соціальні майданчики, потребуватиме адаптації для блогу.
Оптимізація блогу під пошукові системи (SEO) включає кілька базових напрямів, які підвищують видимість у пошукових сервісах:
Не забувайте про регулярне оновлення контенту сайту та блогу. Додаючи нові статті та покращуючи існуючі, власник автоматично підтримує актуальність ресурсу.
Приклади типових помилок, які заважають розвитку блогу та просуванню ресурсу в цілому:
Типова і досить часта проблема – ігнорування SEO. Блискучі ідеї, стильні статті та авторська подача інформації – це добре, однак користувачі повинні знайти ваш ресурс в мережі. Без правильного SEO унікальний блог так і залишиться невидимим.
Напишіть нам для консультації
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.