loader

Чому кожен бізнес потребує якісного блогу на своєму сайті?

Досить багато власників діджитал ресурсів досі не приділяють достатньо уваги такому інструменту, як блог. Іноді його сприймають, як щось не обов'язкове, яке зовсім не впливає на сприйняття онлайн аудиторією бізнесу.

Дарма, адже якісний контент завжди був однією із потужних сил просування компанії в цифровому просторі. І сьогодні ми спробуємо пояснити на конкретних прикладах наскільки великий потенціал приховує в собі правильно налаштований блог.

Чому блог важливий для вашого сайту

В епоху соціальних майданчиків, типу TikTok або Instagram, важко повірити, що ведення блогу може мати відчутний ефект в маркетинговій стратегії. Власники здебільшого зосереджуються на просуванні свого бренду через дані платформи, створенні функціонального сайту та інших можливостях. В цьому також є психологічний вплив – наприклад, сучасний фреймворк дає власнику стійке відчуття, що його ресурс тепер в тренді і точно сподобається аудиторії. Саме тому такі інструменти, як блог, часто відходять на другий план в загальній маркетинговій стратегії компанії.

Однак дослідження та статистика мають інші дані. Сайти, в яких активний та розвинутий розділ блогінгу, приваблюють на 55% відвідувачів більше, ніж ресурси без нього. Більше того, це сприяє утриманню клієнтів та їх залученню до пропозицій бізнесу. При правильному підході, даний інструмент стає потужним елементом розвитку сайту компанії, випереджаючи навіть славнозвісні Instagram, TikTok.

Причини, чому вам варто звернути увагу на блог для свого ресурса:

  • Підвищення зацікавленості аудиторії у ваших пропозиціях. Регулярне опублікування корисного контенту формує у користувача стійке відчуття, що перед ним – експертний ресурс. Це допоможе привернути увагу аудиторії та підвищує впізнавання бренду.
  • Створення додаткових лідів. Правильно налаштований блог може виконувати ті ж самі функції, що і CMS для сайту. Корисний контент породжує в потенціального клієнта зацікавленість в вас, як компанії. З великою ймовірністю користувачі захочуть повернутись до вас ще раз, залишити контакти та підписатись на регулярні оновлення вашого ресурсу.
  • Просування товарів та послуг на ринку. Блог дає можливість власнику вигідно просувати свої пропозиції за рахунок деталізованих статей. Демонстрація переваг товару, порівняння його з конкурентним, відповіді на запитання аудиторії – все це демонструє вашу орієнтованість на задоволення інтересів споживача.

Важлива функція блогу – підтримка контакту. Завдяки такій подачі контенту, бізнес має можливість виявляти пріоритетні напрямки інтересів користувачів та залишатись в полі їхньої уваги. Це ключ до підвищення лояльності споживачів.

Як блог допомагає у SEO і залученні клієнтів

Одна з основних функцій блогу полягає в його позитивному впливі на SEO сайту. Ось кілька головних критеріїв:

  • підвищення конверсії: саме блог повідомляє пошуковим машинам, що ресурс постійно оновлюється, а значить його позиції в ранжувальній таблиці стають вищими;
  • органічний трафік збільшується, а це важливий сигнал для пошукових систем;
  • блог ідеально підходить для розміщення всередині нього анкор-структур, які охоплюють посиланнями весь сайт компанії;
  • збільшення кількості сторінок, які придатні до індексації пошуковими машинами;
  • корисний контент в блозі – це чудова платформа для соціальних медіа каналів.

Знайомлячись з авторським поданням інформації на сайті, інші користувачі можуть посилатись на ваш ресурс в одному із своїх каналів комунікації з аудиторією. В результаті бізнес отримує абсолютно нові джерела лідів, не докладаючи при цьому особливих зусиль.

Планування контенту для блогу: що варто писати

Якщо розглядати блог, як елемент контент-маркетингу, тоді автоматично виникає необхідність підбору типу інформації під конкретний ресурс. Всього виділяють п'ять основних напрямків.

Інформаційний блог

Інформаційний характер контенту призначений для аудиторії, яка планує скористатися пропозиціями вашого сайту. Як правило, такі користувачі, перед покупкою, активно шукають відповідний контент, який би давав відповіді на їхні запитання. Саме тут їм на допомогу прийде ваш блог. Переваги продуктів та послуг, особливості вибору, рекомендації – все це належить до інформаційного характеру контенту.

Інформація для продажів

Головне завдання такого блогу – перетворити читача в активного споживача пропозицій вашого бізнесу. Даний контент можна розглянути, як фінальний імпульс для користувача. Після ознайомлення з таким блогом, більша частина аудиторії повинна бути вмотивована на здійснення покупки.

Контент для привернення уваги

Даний тип інформації має на меті привернути увагу користувачів, стимулювати їх активність та залучити аудиторію до взаємодії з веб-сайтом бізнесу. Наприклад, дочитати статтю до кінця, перейти в каталог, підписатись на соціальні мережі бізнесу.

До даного контенту відносяться:

  • інфографіки – візуальна подача інформації, яка особливо приваблива для тієї частини аудиторії, яка не любить довго читати;
  • різноманітні інтерв'ю з авторитарними спеціалістами;
  • авторські гайди;
  • інструкції;
  • сторітелінг про життя бренду.

Щоб зрозуміти чи дійсно контент цікавить аудиторію, необхідно звернути увагу на показники кількості переглядів, проведеного часу на сторінці блогу, загальну конверсію. Це допоможе власнику більш акцентовано підібрати інформацію під інтереси читачів.

Розважальний контент

Даний контент не несе спеціального функціонального навантаження. Проте розважальний напрямок робить перебування користувачів на вашому ресурсі цікавішим. Популярні форми:

  • конкурси, акції;
  • розіграші;
  • цікаві історії та факти;
  • візуальний контент: меми, веселі зображення та відео;
  • лайфхаки;
  • тематичні підбірки.

Аудиторія краще запам'ятовує емоції. Завдання розважального блогу – сформувати в клієнта приємні асоціації з вашим бізнесом.

Вірусний (трендовий) контент

Вірусна інформація – це та, яка швидко поширюється мережею та викликає сплеск зацікавленості читачів. Даний контент може бути будь-якого формату (відео, текст, зображення), основна його функція зводиться тільки до привернення уваги великої аудиторії.

Вірусними можуть бути:

  • інформаційні меми;
  • емоційний контент;
  • корисні лайфхаки;
  • актуальні проблеми та методи їх вирішення;
  • свіжі новини та авторська реакція на них.

Проте з вірусним контентом є важливий нюанс: його потрібно не тільки розуміти, але й правильно розповсюджувати. Та інформація, яку добре сприймає публіка через соціальні майданчики, потребуватиме адаптації для блогу.

Оптимізація блог-постів для пошукових систем

Оптимізація блогу під пошукові системи (SEO) включає кілька базових напрямів, які підвищують видимість у пошукових сервісах:

  • Ключові слова. Використовуйте релевантні запити в заголовках, підзаголовках і тексті статей. Вони повинні бути природно інтегровані, без перенасичення.
  • Заголовки та мета-описи. Створіть унікальні та привабливі заголовки (H1) та мета для кожної статті. Ідеально, коли вони включають тематичні ключові слова.
  • Структура тексту. Розбивайте інформацію на абзаци, використовуйте підзаголовки (H2, H3), що полегшують читання і допомагають пошуковим системам зрозуміти структуру контенту.
  • Оптимізація зображень. Важливим є використання формату alt text для візуального контенту – це покращить індексацію і зробить наповнення блогу доступнішим для пошукових машин.
  • Внутрішні та зовнішні посилання. Доповнюйте текст переадресаціями на інші сторінки блогу та зовнішні авторитетні ресурси.
  • Оптимізуйте швидкість завантаження. Важливо, щоб ваш сайт та його окремі елементи швидко запускались після переходу – пошукові системи надають перевагу швидким ресурсам.
  • Мобільна оптимізація. Блог повинен бути адаптований під гаджети. Мобільний трафік важливий для ефективного SEO.

Не забувайте про регулярне оновлення контенту сайту та блогу. Додаючи нові статті та покращуючи існуючі, власник автоматично підтримує актуальність ресурсу.

Поширені помилки у веденні бізнес-блогу та як їх уникнути

Приклади типових помилок, які заважають розвитку блогу та просуванню ресурсу в цілому:

  • Відсутність чіткого контент-маркетингу. Публікації заради публікацій – погана ідея. Такий контент швидко втрачає інтерес аудиторії. Сформуйте контент-план та налаштуйте чіткий графік виходу нових статей.
  • Занадто складна мова комунікації. Авторитетність – це не знання якомога більшої кількості термінів та фраз, а вміння доступно їх пояснити. Використовуйте звичну для вашої аудиторії мову і вона вас зрозуміє.
  • Відсутність зворотної комунікації. Не відповідаючи на коментарі або питання, ви втрачаєте лояльність читачів. Ніколи не ігноруйте їх!
  • Нецікавий контент. Забезпечте різноманіття вашому блогу – від порад і кейсів до новин галузі та інтерв’ю. Монотонна рекламна інформація стає нудною вже за кілька постів.
  • Нечітка мета. Яка функція блогу на вашому сайті: лідогенерація, впізнавання бренду, інформаційна підтримка. Визначте мету і налаштуйте контент відповідно до цих завдань.

Типова і досить часта проблема – ігнорування SEO. Блискучі ідеї, стильні статті та авторська подача інформації – це добре, однак користувачі повинні знайти ваш ресурс в мережі. Без правильного SEO унікальний блог так і залишиться невидимим.

Зворотний зв'язок

Напишіть нам для консультації

Дякуємо! Ми Вам відповімо найближчим часом.
Введіть ваше імʼя
Введіть вашу пошту
Введіть ваш номер телефону
Введіть ваше запитання
TOP