Сфера громадського харчування повністю залежить від залучення клієнта. Які типи CRM потрібні конкретним типам бізнесу, особливості їх використання – читайте в нашій статті.
Ресторанний бізнес – типовий приклад ситуації, коли успішність закладу напряму залежить від клієнта. Сучасні моделі такого підприємництва кардинально відрізняються від стратегій минулих десятиліть. Менеджмент, маркетинг, контроль якості, закупівлі та своєчасні поставки – ці фактори повністю залежать від ефективності роботи адміністрації. Допомогти власнику налагодити внутрішні процеси зможе інтеграція CRM системи.
Менеджери були та залишаються основною керівною ланкою будь-якого ресторану чи кав'ярні. Проте сучасні реалії диктують інший темп виконання завдань. Більшість ручної роботи можна було б оптимізувати або повністю перевести на автоматичний режим. Рішення – інтеграція CRM.
Дана система являє собою комплекс, який дозволяє глибше працювати з клієнтською базою, налагоджувати комунікації, відстежувати поточну ситуацію в бізнесі та вести його аналітику. Тому варто визначитись, яку CRM вибрати для малого бізнесу. Основна мета – спростити та оптимізувати робочі процеси всередині компанії.
Типовий список завдань CRM:
Єдиної CRM для кафе та ресторанів не буває. Різні моделі бізнесу ставлять перед собою різні завдання. Те, що підходить тематичному ресторану, непотрібне невеликому кафе. Тому на практиці CRM підбирається залежно від бізнес-моделі.
На перший план тут виходить налагодження зворотного контакту з клієнтом. Звички відвідувача, час його візиту, кава з собою чи на місці, смакові вподобання – всі ці пункти важливі бізнесу для розуміння потреб покупця.
Система CRM дає власнику повний контроль над тим, що відбувається в кафе. В основі ПЗ:
Досить часто CRM система для кав'ярні оснащена модулем роботи з програмами лояльності, бонусними та персональними картками. Підтримка більш глибокого функціонала залежить від завдань та масштабу закладу.
CRM для ресторану досить різноманітні. Підхід до вибору ПЗ ґрунтується на декількох факторах:
Принцип простий – чим більше робочих завдань ресторану, тим більш функціональною повинна бути система. Ідеальним варіантом стане розробка власної CRM. Дане рішення повністю налаштоване під модель конкретного бренду.
CRM система для доставки їжі дещо відрізняється по функціональним пріоритетам. В основі ПЗ прослідковується акцент на:
CRM для доставки часто підтримує мобільні версії ПЗ, а також віддалену роботу. Це дозволяє підтримувати контакт з робочим персоналом з будь-якого місця.
Приклад CRM, які часто використовуються в кав'ярнях, ресторанах та інших закладах:
Важливою залишається ціна впровадження CRM системи. Якщо функціонал коробкових версій ПЗ не підходить, клієнт може використати перевірене рішення – власна система.
Компанія Skylex пропонує унікальну послугу – розробка CRM точно під ваш бізнес. Замовник отримує:
Індивідуальне ПЗ підходить під вимоги замовника. Така CRM система для ресторану чи кав’ярні не має аналогів – це індивідуальний продукт з урахуванням особливостей конкретного бізнесу.
Якщо вам потрібна індивідуальна CRM, напишіть нам для консультації.
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.