loader

CRM для закладів харчування

Сфера громадського харчування повністю залежить від залучення клієнта. Які типи CRM потрібні конкретним типам бізнесу, особливості їх використання – читайте в нашій статті.

CRM для закладів харчування

Ресторанний бізнес – типовий приклад ситуації, коли успішність закладу напряму залежить від клієнта. Сучасні моделі такого підприємництва кардинально відрізняються від стратегій минулих десятиліть. Менеджмент, маркетинг, контроль якості, закупівлі та своєчасні поставки – ці фактори повністю залежать від ефективності роботи адміністрації. Допомогти власнику налагодити внутрішні процеси зможе інтеграція CRM системи.

Види ПЗ для закладів громадського харчування

Менеджери були та залишаються основною керівною ланкою будь-якого ресторану чи кав'ярні. Проте сучасні реалії диктують інший темп виконання завдань. Більшість ручної роботи можна було б оптимізувати або повністю перевести на автоматичний режим. Рішення – інтеграція CRM.

Дана система являє собою комплекс, який дозволяє глибше працювати з клієнтською базою, налагоджувати комунікації, відстежувати поточну ситуацію в бізнесі та вести його аналітику. Тому варто визначитись, яку CRM вибрати для малого бізнесу. Основна мета – спростити та оптимізувати робочі процеси всередині компанії.

Типовий список завдань CRM:

  • ведення клієнтської бази, формування персональної картки відвідувача (уподобання, переважний час візиту та інші характеристики);
  • налагодження каналу зв'язку між менеджером, персоналом, кухнею, кур'єрською службою;
  • маркетинг, сегментація клієнтів, контроль продажу;
  • аналіз роботи закладу;
  • оперативне оповіщення аудиторії про пропозиції кафе через різні канали зв'язку;
  • контроль персоналу;
  • моніторинг внутрішніх процесів, закупівель, списань тощо.

Єдиної CRM для кафе та ресторанів не буває. Різні моделі бізнесу ставлять перед собою різні завдання. Те, що підходить тематичному ресторану, непотрібне невеликому кафе. Тому на практиці CRM підбирається залежно від бізнес-моделі.

CRM система для кав’ярні

На перший план тут виходить налагодження зворотного контакту з клієнтом. Звички відвідувача, час його візиту, кава з собою чи на місці, смакові вподобання – всі ці пункти важливі бізнесу для розуміння потреб покупця.

Система CRM дає власнику повний контроль над тим, що відбувається в кафе. В основі ПЗ:

  • зручний, зрозумілий інтерфейс;
  • канал оповіщення клієнтів про пропозиції фірми;
  • планування роботи персоналу кав'ярні;
  • аналітика.

Досить часто CRM система для кав'ярні оснащена модулем роботи з програмами лояльності, бонусними та персональними картками. Підтримка більш глибокого функціонала залежить від завдань та масштабу закладу.

CRM система для ресторану

CRM для ресторану досить різноманітні. Підхід до вибору ПЗ ґрунтується на декількох факторах:

  • бізнес-модель ресторану: одиничний заклад, мережа, тематичний;
  • кількість місць;
  • різноманітність пропозицій;
  • активність ресторану в публічному просторі;
  • об’єм клієнтської бази;
  • наявність додаткових опцій (наприклад, доставка).

Принцип простий – чим більше робочих завдань ресторану, тим більш функціональною повинна бути система. Ідеальним варіантом стане розробка власної CRM. Дане рішення повністю налаштоване під модель конкретного бренду.

CRM система для доставки їжі

CRM система для доставки їжі дещо відрізняється по функціональним пріоритетам. В основі ПЗ прослідковується акцент на:

  • логістику;
  • організацію контакту з кінцевим споживачем;
  • функцію віддаленого сервісу (вибір, замовлення, оплата);
  • чітке планування роботи персоналу;
  • відстеження доставки;
  • аналітику.

CRM для доставки часто підтримує мобільні версії ПЗ, а також віддалену роботу. Це дозволяє підтримувати контакт з робочим персоналом з будь-якого місця.

Популярні CRM для ресторанного бізнесу

Приклад CRM, які часто використовуються в кав'ярнях, ресторанах та інших закладах:

  • Poster – хмарне рішення з широкими можливостями для закладів будь-якого формату (кав'ярні, кафе, великі комплекси);
  • JITMeal – популярне ПЗ для сервісів доставки їжі, включає інструменти аналітики, моніторингу витрат та керування логістикою;
  • Choice – CRM для кав'ярень і ресторанів з різними моделями управління.

Важливою залишається ціна впровадження CRM системи. Якщо функціонал коробкових версій ПЗ не підходить, клієнт може використати перевірене рішення – власна система.

Власна CRM для ресторану

Компанія Skylex пропонує унікальну послугу – розробка CRM точно під ваш бізнес. Замовник отримує:

  • повністю готовий та перевірений продукт;
  • ідеальну оптимізацію під конкретну кав'ярню, ресторан;
  • необхідний набір інструментів;
  • повний цикл інтеграції CRM в бізнес процеси.

Індивідуальне ПЗ підходить під вимоги замовника. Така CRM система для ресторану чи кав’ярні не має аналогів – це індивідуальний продукт з урахуванням особливостей конкретного бізнесу.

Зворотний зв'язок

Якщо вам потрібна індивідуальна CRM, напишіть нам для консультації.

Дякуємо! Ми Вам відповімо найближчим часом.
Введіть ваше імʼя
Введіть вашу пошту
Введіть ваш номер телефону
Введіть ваше запитання
TOP