Уявимо ситуацію: клієнт відкриває свою перспективну справу, має потенціал та колектив працівників-однодумців. Всі разом націлені на розвиток, залишається тільки зібрати аудиторію зацікавлених клієнтів. Хтось думає, що соціальні мережі повністю справляться з поставленою задачею, проте сайти були та залишаються основним інструментом просування своїх пропозицій в онлайн просторі.
Говорячи технічною мовою, сайт представляє набір із певною кількості веб-сторінок, об'єднаних між собою спільною темою, метою та оформленням. Цей інформаційний об'єкт знаходиться в мережі Інтернет, а значить доступний користувачам по цілому світі.
Що таке сайт і для чого він потрібен розуміє кожен, хто хоч раз шукав в мережі інформацію, послуги та товари. Веб-ресурси являються ефективним засобом передачі та обміну даними, комунікації.
Розглянемо приклади типових форматів сайтів.
Дані сайти призначені для самореклами. На них власник описує свої пропозиції та вказує переваги, які клієнт отримує. Такий підхід використовується як серед приватних підприємців, так і великим компаніями.
Особливості візиток:
Особисті сайти та візитки створюються для ознайомлення клієнта з пропозиціями, послугами та прайсом власника. Короткий, компактний і лаконічний ресурс в руках професіоналів перетворюється в потужний маркетинговий інструмент.
В більшості випадків, це сайти інформаційного характеру. На них висвітлюють основні процеси, зміни та інші дані, які цікаві широкому колу користувачів.
Для чого потрібен сайт? У випадку держустанов, це ефективний засіб оповіщення громадян про поточні зміни в законодавстві та інші важливі питання. Він являється своєрідним щоденником влади. Шкільні сторінки – це обличчя закладу і своєрідна реклама для батьків. Ніхто не забороняє школі використовувати сайт для просування свого імені.
Чи потрібен сайт для бізнесу – так. Веб-ресурс являється місцем для самореклами та одночасно представництвом власника у мережі. Сьогодні більшість торговельних операцій тісно пов'язані з глобальною павутиною. Ігнорувати цей факт – шкодити своєму ж бізнесу.
Наведемо приклад використання веб-сайтів в рамках бізнесу:
В сучасних реаліях сайти потрібні всім підприємцям, у яких в перспективі – розширення бізнесу. Куди клієнт звертається, якщо йому потрібна побутова техніка або послуги профільного майстра? З великою долею ймовірності це буде інтернет. У цих випадках і потрібен сайт, який приведе власнику реальні гроші.
Існують дві кардинально полярні думки стосовно бізнес сайтів. Частина людей вважає, що при наявності розвинутих соц.мереж і розвинутої клієнтської бази основний сайт необов'язковий малому бізнесу. Інші незгодні, мотивуючи це тим, що сайт - основний інструмент звернення уваги до бренду.
Існує багато причин навіщо потрібен веб сайт:
Сайти слугують для клієнтів знаком того, наскільки бізнес успішний. Якісний товар, багато задоволених, сучасний сервіс, унікальні пропозиції – все це демонструється на веб-ресурсі.
Сайт виступає онлайн каталогом ваших пропозицій. Не потрібно вигадувати нових методів оповіщення аудиторії – достатньо просто продемонструвати їх на своєму ресурсі.
Як правило, більшість онлайн каталогів з розширенням ринку збуту трансформуються в інтернет-магазини. Клієнтам зручніше та комфортніше ознайомитись з пропозиціями бізнесу, знаходячись на зручному дивані в себе вдома (або на роботі). Нема потреби їхати в інший кінець міста за товаром чи послугою, яка не перевірена. Сайт стирає такий бар'єр, даючи можливість відразу демонструвати широкій аудиторії хто ви та що пропонуєте.
Ключова мета кожного підприємця – розширення ринку збуту. Розуміючи для чого потрібен сайт та як його використати у своїх цілях, бізнес отримує ефективний інструмент в просуванні самого себе. Кожна велика компанія має персональний сайт та соціальні мережі. Ефективність веб-ресурсів в плані пошуку нових клієнтів більше, чим просто доведена.
Великі компанії використовують сайти не тільки для самореклами, але й для ефективної комунікації між усіма підрозділами бізнесу. В останній час швидко набирають хмарні сервіси керування фірмою, які інтегруються безпосередньо на основний ресурс. Подібні системи здатні в автоматичному режимі аналізувати ефективність продажів, значно спрощують роботу відділу збуту та генерують аналітику для керівництва.
Існує відносно невелика кількість таких ресурсів, розробка інформаційних сайтів необхідна у разі потреби сповіщення користувача та їх взаємодії між собою/власником сайту. Типові приклади інформаційних ресурсів:
Насправді немає чіткого поділу на інформаційні та інші різновиди. Кожен сучасний ресурс використовує сильні сторони декількох видів веб-сторінок. Цим можуть скористатись ті, кому потрібен сайт – достатньо просто зацікавити користувачів інформаційного порталу нестандартним підходом до контенту та залучити рекламодавців.
Його необхідно створити. Для цього існує декілька варіантів:
Потрібно розуміти, що розробка сайтів потребує фінансових вливань. Розробляючи сайт нуля необхідно подбати про бюджет – чим складніший проєкт, тим вищий цінник на роботи.
Якщо вас зацікавила розробка інформаційного сайту — замовте індивідуальну консультацію — напишіть нам у формі зворотного звʼязку.
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.