Юридична галузь завжди була специфічною в плані ведення бізнесу. А в сучасних реаліях даний ринок взагалі можна віднести в категорію «спеціальних». Вся справа в точному обліку часу та плануванні. Проте ми живемо в епоху діджиталізації бізнесу, а значить IT індустрія має рішення – система управління відносинами для юристів.
Конкуренція на ринку юристів достатньо висока. Справа вже не тільки в ідеальному портфоліо фірми, але й в просування свого бренду на широкі маси. Утримувати власний штат маркетологів та додаткових юристів для розподілення навантаження можуть далеко не всі фірми, особливо ті, які щойно вийшли на ринок.
Чи потрібна CRM система для юридичної компанії? В першу чергу – це потужний оптимізатор всередині бізнесу. Система здатна взяти під свій контроль більшість процесів. Це вирішує і типову проблему для завантажених робочих циклів - помилки через людський фактор.
CRM обробляє велику кількість вхідних даних, з якими юридична фірма має справу кожен день:
Юристам та адвокатам більше не потрібно перемикатися між каналами зв'язку, акаунтами або вручну відповідати на всі запити. CRM зафіксує кожне звернення, упорядковуючи їх в порядку пріоритетності.
CRM система для юристів містить широкий функціонал для покращення управління компанією та відносинами з клієнтами. Основні з них:
система CRM автоматично збирає всі запити з підключених каналів зв'язку та упорядковує їх:
CRM гарантує, що всі дані фірми будуть захищені. Власник може налаштувати різні рівні доступу для персоналу, а також обмежити типи документів для використання.
CRM для юристів – це комплексний продукт, який складається з набору функціональних модулів Їх кількість та тип залежить від системи. Проте існує певний набір модулів, які є обов'язковими для вирішення специфічних завдань компанії:
Крім цього, кожна CRM повинна мати модуль комунікації, який відповідатиме за всі канали зв'язку та реєстрацію активності в них.
Типові приклади готових систем:
Кожна CRM для адвоката – готове коробкове (або хмарне) ПЗ з попередньо встановленим функціоналом.
Даний підхід обирають ті замовники, яким потрібна глибока оптимізація бізнес-процесів. Розробка CRM дає можливість власнику обрати саме ті інструменти, які необхідні для вирішення конкретних завдань.
ПЗ не використовує універсальний функціонал, кожен його елемент точно налаштований під потреби замовника. Така CRM відкриває широкі можливості в плані розвитку фірми. SKYLEX готова допомогти – дізнатися, скільки коштує впровадити CRM персонального проєктування можна, залишивши звернення на сайті студії.
Напишіть нам для консультації
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.