loader

CRM для юридичної компанії

Юридична галузь завжди була специфічною в плані ведення бізнесу. А в сучасних реаліях даний ринок взагалі можна віднести в категорію «спеціальних». Вся справа в точному обліку часу та плануванні. Проте ми живемо в епоху діджиталізації бізнесу, а значить IT індустрія має рішення – система управління відносинами для юристів.

Чи потрібна CRM для юристів та адвокатів

Конкуренція на ринку юристів достатньо висока. Справа вже не тільки в ідеальному портфоліо фірми, але й в просування свого бренду на широкі маси. Утримувати власний штат маркетологів та додаткових юристів для розподілення навантаження можуть далеко не всі фірми, особливо ті, які щойно вийшли на ринок.

Чи потрібна CRM система для юридичної компанії? В першу чергу – це потужний оптимізатор всередині бізнесу. Система здатна взяти під свій контроль більшість процесів. Це вирішує і типову проблему для завантажених робочих циклів - помилки через людський фактор.

CRM обробляє велику кількість вхідних даних, з якими юридична фірма має справу кожен день:

  • вхідні звернення клієнтів;
  • кореспонденція юристів;
  • договори;
  • документація, постанови, судові рішення;
  • дзвінки та інше.

Юристам та адвокатам більше не потрібно перемикатися між каналами зв'язку, акаунтами або вручну відповідати на всі запити. CRM зафіксує кожне звернення, упорядковуючи їх в порядку пріоритетності.

Ведення юридичного бізнесу в CRM

CRM система для юристів містить широкий функціонал для покращення управління компанією та відносинами з клієнтами. Основні з них:

система CRM автоматично збирає всі запити з підключених каналів зв'язку та упорядковує їх:

  • ведення клієнтської бази та аналітика якості послуг;
  • планування робочих зустрічей юристів і адвокатів та нагадування про них;
  • трекінг часу: система аналізує скільки часу в юриста займає одне звернення;
  • робота з документами, отримання та пересилання документів в автоматичному режимі;
  • збереження архіву, шаблонів та інших файлів юридичної компанії.

CRM гарантує, що всі дані фірми будуть захищені. Власник може налаштувати різні рівні доступу для персоналу, а також обмежити типи документів для використання.

Модулі системи

CRM для юристів – це комплексний продукт, який складається з набору функціональних модулів Їх кількість та тип залежить від системи. Проте існує певний набір модулів, які є обов'язковими для вирішення специфічних завдань компанії:

  • клієнтський модуль: прийом звернень, первинна обробка, облікові записи користувачів;
  • модуль роботи з документами;
  • модуль контролю завдань: призначення роботи, контроль виконання, розподілення зайнятості;
  • планувальник: створення подій, нагадування, сповіщення адвокатів;
  • фінансовий модуль: зарплата, бюджет;
  • аналітика: аналіз діяльності юридичної фірми, оформлення зведень та дашбордів.

Крім цього, кожна CRM повинна мати модуль комунікації, який відповідатиме за всі канали зв'язку та реєстрацію активності в них.

Популярні CRM для юристів

Типові приклади готових систем:

  • Keeping CRM: найкраща CRM для малого бізнесу, достатній функціонал для розвитку бізнесу, ціна розширеного пакета від 299 UAH за місяць;
  • Clio: хмарний сервіс спеціально налаштований під юридичні компанії, 159 USD (Full) за користувача;
  • Zoho CRM: потужний комплекс управління бізнесом, 52 EUR в місяць на одного користувача;
  • Lawmatics CRM: провідне рішення для комплексної роботи всередині юридичних компаній, від 1149 USD в місяць (преміум, 1 користувач);
  • Zoho CRM: універсальна CRM для широкого кола сфер (включно з юридичною), пакет Ultimate – від 45 USD в місяць (1 адміністратор).

Кожна CRM для адвоката – готове коробкове (або хмарне) ПЗ з попередньо встановленим функціоналом.

Власна CRM для юридичних послуг

Даний підхід обирають ті замовники, яким потрібна глибока оптимізація бізнес-процесів. Розробка CRM дає можливість власнику обрати саме ті інструменти, які необхідні для вирішення конкретних завдань.

ПЗ не використовує універсальний функціонал, кожен його елемент точно налаштований під потреби замовника. Така CRM відкриває широкі можливості в плані розвитку фірми. SKYLEX готова допомогти – дізнатися, скільки коштує впровадити CRM персонального проєктування можна, залишивши звернення на сайті студії.

Зворотний зв'язок

Напишіть нам для консультації

Дякуємо! Ми Вам відповімо найближчим часом.
Введіть ваше імʼя
Введіть вашу пошту
Введіть ваш номер телефону
Введіть ваше запитання
TOP