OMS – це справжній помічник, коли мова заходить про управління продажами. Сучасні клієнти досить вимогливі щодо швидкості обробки замовлень. Саме OMS здатна навести лад в хаотичному потоці покупок і спростити життя відділу продажів.
Ручне управління замовленнями, громіздкі Excel таблиці, облік накладних – всі ці методи зав'язані на використанні людського ресурсу. Звичайно, розробка сайтів з інтегрованими елементами керування дещо спрощує завдання, одна не вирішує його повністю.
Система OMS: що це і як може допомогти в подібних ситуаціях? Насправді, це потужне, комплексне рішення. Order Management System представляє собою єдину систему керування товарами та замовленнями, а також включає інструменти для аналітики та оптимізації торговельних процесів. Спеціальне ПЗ відстежує цикл продажу від початкової до завершальної стадії та автоматизує більшість роботи, для якої раніше був потрібен персонал.
Поетапність замовлення може відрізнятись в залежності від моделі бізнесу. Наприклад, напряму (продавець-замовник), через посередників або з різноманітними додатковими опціями. Проте, якою б не була модель, цикл продажу в більшості випадків складається з незмінних етапів:
Після того, як одиниця товару була відвантажена зі складу, бізнес проводить складський облік для уточнення запасів.
Що таке OMS – це ніщо інше, як програмна модель BPMN (Business Process Model and Notation). Даний метод представляє графічний підхід для моделювання будь-яких завдань та опису бізнес логіки. На основі BPMN будуються всі ефективні OMS.
Принцип їх роботи можна спрощено описати у вигляді наступної послідовності блоків:
Завдання системи OMS – допомогти компанії в управлінні замовленнями, коли їх кількість виходить за межі людських можливостей. Уявіть, що з її інтеграцією, вся описана послідовність, яка раніше була зоною відповідальності менеджера, може бути автоматизована. Вигоду від такого підходу до управління компанією власник відчує вже в перші місяці після запуску комплексу.
Без ефективної автоматизації керування великим потоком замовлень обов'язково зайде в глухий кут. Процеси стануть занадто перевантаженими, а людський ресурс просто не може справитись з великою кількістю клієнтських запитів.
Уникнути такої ситуації допоможе система OMS. Переваги її інтеграції полягають в кількох факторах:
OMS ідеально налагоджує канал зв'язку між бізнесом та клієнтом, по прикладу CRM для товарки. З функціями оповіщення ваші замовники точно знатимуть, де знаходиться товар. Таке відношення вашої компанії до аудиторії споживачів очікувано призведе до росту лояльності і клієнтського досвіду.
Типові варіанти систем автоматизації:
Описані приклади належать до готових коробочних версій, в яких є фіксований набір опцій та інструментів.
Skylex пропонує своїм клієнтам інший підхід до автоматизованого управління продажами – персональна OMS. Така система ідеально налаштована під конкретний бізнес. В ПЗ враховані всі особливості циклу продажів от обробки замовлень компанії, а значить клієнт отримує більш гнучку оптимізацію.
Переваги індивідуальних OMS:
Персональні комплекси управління дають більше можливостей в плані оптимізації компанії. Це ідеальний варіант для довгострокового використання.
Вартість розробки системи визначається індивідуально та залежить від складності проєкту, наявності спеціальних функцій та особливостей конкретного ПЗ. Залиште заявку на сайті, а наші менеджери зв'яжуться з вами для уточнення деталей.
Крім цього ми надаємо послуги зі створення спеціальних веб-сервісів. Ціна розробки інтернет-магазину та інших ресурсів вам точно сподобається, адже ми завжди орієнтовані на замовника.
OMS – це перевірений практикою інструмент для компаній, які займаються обробкою та збутом товарів різного призначення. Наведіть порядок у своєму бізнесі і клієнти оцінять ваш підхід своєю лояльністю!
Якщо вам потрібна індивідуальна CRM, напишіть нам для консультації.
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.