loader

Що таке OMS

OMS – це справжній помічник, коли мова заходить про управління продажами. Сучасні клієнти досить вимогливі щодо швидкості обробки замовлень. Саме OMS здатна навести лад в хаотичному потоці покупок і спростити життя відділу продажів.

Визначення поняття OMS

Ручне управління замовленнями, громіздкі Excel таблиці, облік накладних – всі ці методи зав'язані на використанні людського ресурсу. Звичайно, розробка сайтів з інтегрованими елементами керування дещо спрощує завдання, одна не вирішує його повністю.

Система OMS: що це і як може допомогти в подібних ситуаціях? Насправді, це потужне, комплексне рішення. Order Management System представляє собою єдину систему керування товарами та замовленнями, а також включає інструменти для аналітики та оптимізації торговельних процесів. Спеціальне ПЗ відстежує цикл продажу від початкової до завершальної стадії та автоматизує більшість роботи, для якої раніше був потрібен персонал.

Як функціонують OMS системи

Поетапність замовлення може відрізнятись в залежності від моделі бізнесу. Наприклад, напряму (продавець-замовник), через посередників або з різноманітними додатковими опціями. Проте, якою б не була модель, цикл продажу в більшості випадків складається з незмінних етапів:

  • знайомство з пропозицією та зацікавленість;
  • оформлення менеджером заявки;
  • обробка;
  • відстеження;
  • оплата;
  • доставка товару.

Після того, як одиниця товару була відвантажена зі складу, бізнес проводить складський облік для уточнення запасів.

Що таке OMS – це ніщо інше, як програмна модель BPMN (Business Process Model and Notation). Даний метод представляє графічний підхід для моделювання будь-яких завдань та опису бізнес логіки. На основі BPMN будуються всі ефективні OMS.

Принцип їх роботи можна спрощено описати у вигляді наступної послідовності блоків:

  • перший етап: отримання запиту замовника;
  • другий: створення замовлення та розміщення його в єдиній базі компанії;
  • третій: запит на склад про наявність позиції;
  • четвертий: якщо товар присутній, відбувається його резервація;
  • п'ятий: якщо позиція відсутня – система формує запит постачальнику;
  • шостий: відслідковування логістики позиції;
  • сьомий: фіксація отримання покупки замовником, закриття активної позиції.

Завдання системи OMS – допомогти компанії в управлінні замовленнями, коли їх кількість виходить за межі людських можливостей. Уявіть, що з її інтеграцією, вся описана послідовність, яка раніше була зоною відповідальності менеджера, може бути автоматизована. Вигоду від такого підходу до управління компанією власник відчує вже в перші місяці після запуску комплексу.

Переваги OMS для товарного бізнесу

Без ефективної автоматизації керування великим потоком замовлень обов'язково зайде в глухий кут. Процеси стануть занадто перевантаженими, а людський ресурс просто не може справитись з великою кількістю клієнтських запитів.

Уникнути такої ситуації допоможе система OMS. Переваги її інтеграції полягають в кількох факторах:

  1. Максимально повна автоматизація рутинних процесів. Заповнення складу, робота з залишками, оформлення заявок, організація доставки – всіма цими та іншими пунктами в ланцюжку продажу здатна керувати OMS.
  2. Суттєве зменшення типових помилок, пов'язаних з зайнятістю або елементарною втомою персоналу. Ручне, рутинне управління забирає чимало часу. OMS – це ефективне рішення подібної проблеми.
  3. Інформаційна безпека. OMS можна налаштувати таким чином, щоб особливо цінні дані (контакти постачальників, клієнтів) були недоступні широкому колу користувачів.
  4. Звітність в режимі онлайн. Прямо через систему власник має можливість аналізувати ефективність бізнесу завдяки інформативній аналітиці.
  5. Відсутність ризику дефіциту позицій на складі. OMS більш точно прогнозує запаси товарів, сезонні коливання попиту та інші параметри.

OMS ідеально налагоджує канал зв'язку між бізнесом та клієнтом, по прикладу CRM для товарки. З функціями оповіщення ваші замовники точно знатимуть, де знаходиться товар. Таке відношення вашої компанії до аудиторії споживачів очікувано призведе до росту лояльності і клієнтського досвіду.

Приклад OMS систем

Типові варіанти систем автоматизації:

  • Upservice – ПЗ для малого та середнього бізнесу;
  • Fusion POS – рішення для одиничних та мережевих закладів харчування, пекарень;
  • Quick Resto: ще один приклад OMS для ресторанів та кафе;
  • WinEX: комплекс автоматизації диспетчерського керування;
  • Oracle NetSuite та інші.

Описані приклади належать до готових коробочних версій, в яких є фіксований набір опцій та інструментів.


 

Розробка та впровадження OMS системи від компанії Skylex

Skylex пропонує своїм клієнтам інший підхід до автоматизованого управління продажами – персональна OMS. Така система ідеально налаштована під конкретний бізнес. В ПЗ враховані всі особливості циклу продажів от обробки замовлень компанії, а значить клієнт отримує більш гнучку оптимізацію.

Переваги індивідуальних OMS:

  • повна свобода у виборі інструментів та функціоналу ПЗ;
  • відсутність постійних абонентських плат за підписку;
  • замовник – єдиний власник;
  • точна відповідність потребам замовника і його бізнесу.

Персональні комплекси управління дають більше можливостей в плані оптимізації компанії. Це ідеальний варіант для довгострокового використання.

Вартість впровадження OMS

Вартість розробки системи визначається індивідуально та залежить від складності проєкту, наявності спеціальних функцій та особливостей конкретного ПЗ. Залиште заявку на сайті, а наші менеджери зв'яжуться з вами для уточнення деталей.

Крім цього ми надаємо послуги зі створення спеціальних веб-сервісів. Ціна розробки інтернет-магазину та інших ресурсів вам точно сподобається, адже ми завжди орієнтовані на замовника.

Висновки

OMS – це перевірений практикою інструмент для компаній, які займаються обробкою та збутом товарів різного призначення. Наведіть порядок у своєму бізнесі і клієнти оцінять ваш підхід своєю лояльністю!

Зворотний зв'язок

Якщо вам потрібна індивідуальна CRM, напишіть нам для консультації.

Дякуємо! Ми Вам відповімо найближчим часом.
Введіть ваше імʼя
Введіть вашу пошту
Введіть ваш номер телефону
Введіть ваше запитання
TOP