Освіта – це ще один приклад діяльності, де автоматизація процесів приносить відчутний результат. Приватні школи, навчальні центри або курси часто стикаються з проблемами, яких би можна було уникнути, маючи в арсеналі робочих процесів універсального помічника. CRM – саме такий інструмент.
Існує досить типовий стереотип, що подібні програмні комплекси виправдані лише у сфері торгівлі та e-commerce. Однак CRM для школи нічим не відрізняється по своїм функціональним можливостям від тих, які використовуються в бізнесі.
Customer Relationship Management – це система управління взаєминами з клієнтами. І якщо розглянути відносини учнів і школи, як типову клієнтську комунікацію з бізнесом, все відразу стає на свої місця.
Можливості, які відкриває CRM для школи:
Основна перевага CRM в системі освіти полягає в звітності. В базі можна зберігати всі шаблони документів, які потрібні в робочих процесах. Більше того, система здатна автоматично створювати звіти в один клік.
CRM для садочку, школи або університету – це більше, ніж цифровий помічник. Дана система ідеальна тим, що спеціально розроблена для автоматизації завдань, на які персонал раніше витрачав чимало робочого часу. CRM об'єднує всі ланки навчального комплексу в єдиний цифровий простір.
Приклади готових програмних рішень для шкіл, університетів та інших навчальних закладів:
Вибір CRM для навчального центру залежить від розміру закладу, специфіки його діяльності, а також від потреб в інтеграції з іншими платформами та інструментами.
Розробка персональної системи для навчального закладу має ряд суттєвих переваг перед звичайними коробковими версіями. Такий підхід дозволяє врахувати специфічні потреби, що може значно покращити роботу адміністрації, викладачів і учнів.
Що дає власна CRM для навчального закладу– головні особливості.
Власна CRM може бути інтегрована з іншими внутрішніми системами закладу:
Це дозволяє автоматизувати обмін даними між різними відділами та забезпечує зручний доступ до всієї необхідної інформації з одного місця.
Завдяки персоналізованій CRM можна встановити унікальний рівень безпеки, який буде доступний тільки власникам конкретного ПЗ. Наприклад, студенти можуть мати доступ лише до власних оцінок та матеріалів курсів, а викладачі – до результативності своїх студентів, історії відвідувань занять.
Персональна CRM дозволяє створювати кастомізовані звіти та аналітичні форми, які відображають цінну інформацію для прийняття управлінських рішень. При цьому, вигляд та тип подачі інформації вибирається з урахуванням потреб замовника. Навчальний заклад не прив'язаний до уніфікованих рішень розробника ПЗ, а сам вибирає необхідний функціонал для аналітики у своєму закладі.
Персональне ПЗ повністю налаштоване під потреби конкретного навчального закладу. Простий приклад – CRM для садочку не потребує спеціального функціонала, як у випадку з університетом. Замість того, аби сплачувати вартість повної версії коробкового ПЗ та використовувати тільки 10-15% можливостей, замовник узгоджує з розробником що йому потрібно для досягнення конкретних цілей. Економія та ефективність роботи CRM при такому підході в рази більша.
Власні CRM розробляють з урахуванням можливості масштабування – зростання кількості учнів в школі, штату викладачів або розширення можливостей навчального процесу. Наприклад, заклад освіти додає в графік дистанційне (онлайн) навчання. Кастомна CRM простіше підлаштовується під подібні зміни, адже в її ядрі вже закладена можливість масштабування робочих процесів.
Персональна CRM вільна від нав’язаних умов розробника або постачальника ПЗ. Власник платить один раз за проєктування програмного комплексу, далі - це повністю його інтелектуальна власність. Ніяких ліцензій, хмарних абонементів та регулярних платежів.
Навчальний заклад (школа, університет, садок) отримує повну підтримку програмного забезпечення безпосередньо від розробника. Провайдер виконує інтеграцію ПЗ в процеси закладу та проводить первинне навчання персоналу роботі з комплексом.
Крім цього, персональна підтримка CRM системи в освіті дає можливість швидко усунути технічні неполадки та забезпечує гнучкість у налаштуванні функціоналу під специфічні вимоги користувача.
Напишіть нам для консультації
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення роботи сайту. Залишаючись на нашому сайті, Ви погоджуєтеся з умовами використання файлів cookies.